Hit, Hit II
Parametry
Výrobce: samodomo
Rozpětí: 1230 mm
Délka: 830 mm
Váha: 600 g
Plocha křídla: 24 dm2
Vrtule: 7x5 MASTR SPORT
Motor: i Power BM 2208-12/1800KV
Elektronika: Hitec, ESC 18A s BEC
Serva: 5x9g /2x9g + 2x12g
Baterie: 1300mAh 3S
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Model je řešen tak, aby byl pokud možno univerzální. Je vybaven 2 křídly s různými parametry pro let. Hit má křídlo má obdélníkového tvaru s profilem Clark Y a kromě křidélek má i klapku. Je určen pro menší rychlosti a umožňuje přesnější přistání. V letovém režimu s klapkou má velmi malou rychlost. Hit II má křídlo lichoběžníkové s vlastním štíhlejším profilem, pouze s křidélky a integrovaným podvozkem. Model v této modifikaci je rychlejší, lepší při poloze na zádech. Obě křídla jsou konstrukčně téměř shodná.
Trup se svislou stabilizační plochou se vzhledem podobají Jaguáru 280. Trup je jednoduché konstrukce, boky a spodek balza 1,5 mm, překryt kokpitu a kryt motoru tvarován z pet lahve, vršek v zadní části vlies na 3x3 balze, předek lamelován balzou 2mm, spodek balza 5 mm. Žebra a položebra trupu jsou z topol. překližky 3mm. Aku je uložen na horizontální základně z překližky 1,5 mm, vyztužující přední část trupu pod odnímatelným krytem. Hit je pro přistání opatřen pouze částečně vystupujícím kolečkem, Hit II sedá na podvozek. Zalétání obou verzí modelu proběhlo bez komplikací, pouze s dotrimováním a vlastnosti splnily očekávání. Zálet Hit II proběhl dnes s provizorními lyžemi, takže poznatky z prvních letů beru s rezervou. Za normálních podmínek zkusím vyměnit vrtuli za výkonější. Model je málo citlivý na směrovku, s tím ale nebudu nic dělat. Při startu je korekce směru dostačující a za letu pomohou křidélka.
Po výměně vrtule za Master sport 7x5 je z HITU II slušně sportovní éro. Radost polítat.
Komentáře
Moc hezká práce! Parádní je s tím krytem motoru.
Ještě bych se přimluvil za pilota..