Saab J-21
Parametry
Výrobce: Vlastní konstrukce a stavba
Rozpětí: 1000 mm
Délka: 900 mm
Váha: 675 g
Plocha křídla: 19 dm2
Vrtule: SF E-prop 8/6
Motor: Dualsky XM 2830CA12
Elektronika: regulátor Dualsky XC1812BA
Serva: GWS - 2xpico 6 g, 1xnaro 8 g
Baterie: Lipol 1700 3S
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Konečně se po několika měsících stavba blíží ke konci, tak s tím vylezu:-) Ještě osadit, zalítnout...pak případně detaily, kabina, kamufláž, ale nechci předbíhat, zálet depronovýho "prototypu" nebyla žádná pohoda, tak snad tohle dopadne líp. Navíc budu asi muset vpředu dovažovat, tak letová hmotnost bude asi přes 650 g,. což je celkem dost. Ale uvidím.
Stavba je až na trupové gondoly, které jsou z extruďáku, klasická balzová. Potah vliesem, polystyren papírem na střihy.
Tak model je konečně kompletně hotov, ještě zbývá ho pokřtít vzduchem. Snad poletí stejně jako před kamufláží.
Vyzkoušeno, letí stejně dobře a ve vzduchu mu to sluší:-)
Video: http://www.youtube.com/watch?v=qaYdbOMqSkg
Komentáře
Hallo, thanks for compliment. I am sorry, but the plan I drew myself, it is only very simple plan. The rest is in my head:-) Maybe I can help you, but only in English...If you want don´t hesitate contact me by email.
Hallo
schönes Modell wo kann man den Plan bekommen?
Gruß
Hanspeter
no ona taky vypadá že je relativně vysoko....každopádně paráda..
No klasika se hází líp. Musím to držet před křídlem, takže se to v ruce páčí dozadu, to je jedinej problém, vrtule je od ruky "docela" daleko. Až me sekne budu si asi myslet něco jinýho :-)
tak to je hoooodně velká paráda...kdyby to šlo dám 5 ještě jednou, moc hezký kousek..Házení je bez problémů? Nebo už vrtule zabolela:-)
Díky, od Tebe jako mistra stavby a kamufláží mě to zvlášť těší.! Jestli bude ještě rozumný počasí, tak jsem na Sokoláku hned jak se dohodneme.
Tak to je veliká paráda,to musíš někdy vzít na Sokolák a předvést to v celé parádě...vydařený kousek,všechna čest!!!
kamarad ho mnel 1200mm a 3,5ccm a nemnelo to chybu!!!
No čas to chce, to je pravda. Taky jsem to stavěl pomalu rok :-) A než to dodělám úplně, tak to i ten rok bude. Jinak dnes proběhl zálet, nebylo to teda jen dotrimovat apod., ale nakonec se podařilo bez poškození. Lítá dobře, jen to bude chtít ještě doladit...Teď dodělám asi pár detailů a kamufláž ať to konečně vypadá jak letadlo:-)
Kluci, kde vy berete čas stavět takováhle krásná letadla...
hmotnosti se neboj,já mám podobnou potvoru ( FAST 1300 ) a ta má při 1,3m rozpětí 3kg a lítá perfektně...
tak hodně štěstí, je to vážně parádní kousek.
Starty budou z ruky, podvozek jsem ani nedělal, protože nemám vhodnou plochu. Snad to nějak hodím bez šrámů...S vrtulí budu ještě laborovat, tohle je odhad, pak doplním konečný údaje, stejně tak fotky, doufám:-) Jinak díky všem.
Starty plánuješ z podvozku nebo z ruky....protože házení éra z tlačnou vrtulí, pokud potřebuje plný plyn při startu, může být bolestivá záležitost, vrtule většinou chodí hodně blízko ruky při výhodu...
Pepo pekne ses s tim vyhral. paradni kousek :) A neboj poletet to poleti :)
nevím ale 650g při metrovým rozpětí se mi nezdá jako velká váha, moje PC-21 váží téměř to samé a má poloviční rozpětí a to létá opravdu luxusně...jinak moc pěkná práce..
Vypada to dobre, ale mel bych drobnou pripominku k pohonu - ten samej motor mam v EPP Mustangovi (85cm,460g) a s triclankem se mi nejvic osvedcila vrtule APC SF 9x6 nebo 9x7.5. Max odber na zemi kolem 17A. Ta 9x4.7 bude moc pomala.
Tak to se mě fakt líbí. To by jsem chtěl vidět lítat.