Kyrril F5D
Parametry
Výrobce: Vasamodel
Rozpětí: 1380 mm
Délka: 890 mm
Váha: 1000 g
Plocha křídla: 15 dm2
Vrtule: Graupner Cam speed-prop 5.2x5.2
Motor: Mega 16/25 2470KV F5D Green
Elektronika: ESC.Castle100A,Li-pol 2S 550mAh na RX
Serva: 3X Bluebird BMS-126WV 5.3Kg při 8.4V
Baterie: 2S+3S 1800mAh Gens tattu 75c
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
100% soutěžní éro na kterém jsem se učil létat mezi pylony a účastnil se s ním i svého prvního závodu "OSTROVSKÉHO POHÁRU" kde mě "mechanikoval" Tomáš Ciniburk a předával mi zkušenosti o čem to vůbec všechno je :-) Díky moc Tome... Je to nepopsatelný adrenalín a zároveň i můj splněný sen,dostat se mezi pylonáře. Je tam ohromná parta,která se ti snaží pomáhat ze všech sil. Zvlaštní poděkování patří i Honzovi Sedláčkovi,který mě pomohl s nastavení eroplánu za letu. Díky moc klucí za vaši pomoc,zkušenosti,rady a vřelé přijetí....
Jen ty časy do budoucna budu muset dohnat ,tak doufám,že pravidelným tréninkem se budu zlepšovat :-) Udělám maximum pro to,abych se stal rovnoceným pylonářem....
pozn: od Nového roku 2021 je přejmenována kategorie F5D na F3E :-(
Výkon: 1000W , 63A , 38.500ot/min.
video: https://youtu.be/HHRBLJH6cSw
https://youtu.be/ZJ3yr8QgY4o
Komentáře
Díky za echo... Takže jsem si to myslel o JXkách dobře :-) Hold na servu se nevyplatí šetřit :-)
Ahoj, to křídlo compositového Extrému je opravdu štíhlé ve smyslu profilu a opravdu bude potřebovat serva 8mm. Já ty vypouklé krytky nemám moc rád. To éro si zaslouží kvalitní serva.
Ty (JX Servo PDI-HV2107MG 21g/0,12s/8kg (Slim, digitální), které jsem použil do MAXIONU od JP Models jsou hrozné . Budu je muset všechny vyměnit. Mají značnou vůli a při rozjetí modelu na rychlost se dostaví díky vůli na servech flatr.
Ještě dotaz: koukal jsem na tu tvoji Maximu a tam máš JR slim a jaké máš zkušenost s JXky??? Oni jsou dle mého totožné s KingMaxi !?
To znám,ale dělá to ve spolupráci s Jirkou Bačinským viz:https://f3x.mypage.cz/menu/optima-extreme-composit Takže to má klapky a tím pádem budeš potřebovat 5x servo. Já teď rozmýšlím jestli by si tohle éro nezasloužilo ty KST,ale chápu,že dát skoro 6.ticek za serva je "darda" !!! Koukám,že ze spod křídla je to řešené přes klasické krytky serv,takže počítám,že ty 10mm BMS budu z toho vyčumovat ven,alespoň na křidélkách a budeš to muset řešit nějakou vystouplou krytkou! Ještě dělá 8mm serva KingMax,ale to je servo za 350kč,sice kovové převody,ale největšší slabinu mají v kabeláži,která i u nového serva (prostě káblík vyjede ven a odletuje se od motoru) měl jsem jich pět a hned dvě nové jsem musel rozebrat a přepájet a od té toby nemám k nim důvěru :-(
Uvažuji o Extreme v Full carbonu od p. Svobody - LS model.
Ahoj... mám vyzkoušené tyhle BMS-126HV(zbytečně silné) a i BMS-107HV(bohatě dostačující) jsou opravdu rychlé,ale napájím to přímo 2S Li-polkou 550mAh a po 10.startech spadne napětí z 8.4V na 7.9V ale co bych jim vytknul,jsou prostě hlučné,ale co člověk může taky čekat,když cena je kolem 500Kč :-)))) Kyrril byl určen na trénink a byl cca 100x nahoře a žádný problém ještě nenastal! Ze spod na křídle má takové "nálitky" takže i tohle 10mm vysoké servo se tam sková! Jinak avionika D16 mám osazeno KST X08plus a X08 V5 a testoval i KST X06(jen 1.8kg při 8.4V a 7mm výška a i ta bohatě stačí na křidélka :-) Jenže cenově KST 1200kč,ale jsou naprosto tichá a o něco pomalejšší,ale to za letu ani nepostřehneš při malých výchylkách! Jenom bacha na BMS A-10 cena cca 1000kč tak kamárádovy na Djangovi,už odešly 3.ks většinou prasklá hřídel ! Do čeho je chceš použít? Jest-li to není tajné???
Měj se Kamil
Zdravím, pěkný model. Chci se zeptat na použitá serva. Je s nimi spokojenost?
Ahoj Burro... díky díky.... no chytlo mě to :-) Jinak,už proháním oba avioniky a o víkendu mám další závod v Olomouci. Takže tam,už vyrazím s D16+NEUmotors a to je jiné kafe :-) Měj se....
Ahoj Honzo...
Díky moc za povbuzení....
Držím palce ať se daří! :)