ION PRO+ NG
Parametry
Výrobce: JP MODEL
Rozpětí: 2020 mm
Délka: 1070 mm
Váha: 1800 g
Plocha křídla: 35 dm2
Vrtule: Graupner 14x9,5
Motor: AXI 2835/10 V2 Long
Elektronika: Jeti + regulátor Dualsky 65A, BEC Castle 10A
Serva: 2xFutaba 3150 , 3x MKS6100
Baterie: 4S 5000 mA, Hacker 20C
Hodnocení
Tento model zatím nikdo nehodnotil...
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Je to můj již třetí ION, a můžu s klidem napsat , že mi vyhovuje nejvíc. Tak jako předchůdci je vybaven křidélky i klapkami. Dostal dražší elektroniku, ale stojí to za to. Většinou jsem šetřil na servech, motoru, reglu, ale tady to byl docela ranec. Odměnou je mi, že serva opravdu středí přesně a nemusím po každém přistání dotrimovat serva do výchozí polohy.
Zpracování opravdu profi. křídla , výškovka i trup. První změna které nemožné si nevšimnout, je mírné vzepětí křídla. Asi pro lepší stabilitu letu, která je i tak výborná. ION je stabilní, nikam neuhýbá , kam ho pošlu tam letí. Nevadí mu ani pomalý let. Při přetažení se jen lehce prosedne a letí dál. Je to dostatečné varování pro pilota.
Co se týká letových vlastností, tak podle mého názoru je to nejlépe létající ION. Je dostatečně rychlý, super klouzák, výborná pevnost. Pro přistání mám řežim Butterfly a po doporučeném nastavení od pana Paláčka si ION sedá na zem jak do peřin. Obecně mám nastavené výchylky křidélek, klapek a výškovky tak jak doporučuje výrobce.
Jsem z něho nadšený hlavně ve fázích létání když stoupá v termice a pak ho lze spustit střemhlavým letem k zemi. Mám s ním letos nalétáno asi 6 hodin a těším se na další.
Co se týká motorizace, chtěl jsem ho vybavit silnějším motorem. Ten AXI mi zbyl po 3,5 m větroni, a s uvedenou vrtulí a baterkou jde ION pěkně kolmo.
Komentáře