avionik D17 no.06
Parametry
Výrobce: Sergey Sobakin
Rozpětí: 1400 mm
Délka: 970 mm
Váha: 1000 g
Plocha křídla: 15 dm2
Vrtule: carbon "moje" 5.0x6.5
Motor: MEGA 16/40/1.5R 2270KV
Elektronika: JETI DS-14, TX-REX6,ESC.Castle 100A
Serva: 3x KST X08 v5 2.8kg
Baterie: KAVAN 1800 mAh 5S. 60/120C
Hodnocení
Tento model zatím nikdo nehodnotil...
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Tenhle pyloňák vznikl,už v létě 2022 a byl to poslední pokus jak s vlastní "dvoulistovkou" konkurovat "jednolistovce" !!! V srpnu jsem dosáhl na 3.místo v Rothenburgu,kde byla absence české pylonářské špičky !!! Vlastně jsem odsoudil MS2016 Sama Andrlíka,když jsem si prvně v životě "střihnul" roli mechanika a kvůli mě "posekal" 2x 1.pylon :-(
Závěr: nepůjde to !!! Jste limitováni motorovým časem 1000Watt/min. a vlastně vám nestačí "proud" až do cíle :-(
Nově jsem použil nebo spíše "okoukal" systém táhel na křidélka od Tomáše C. kde táhlo je z 1mm ocel.drátu a páka serva má provrtanou díru co nejblíže středu a závěs na křidélku je jen z 1mm sklolaminátu.
Středová spodní část křídla mířící do vně trupu je "zcela" utopena aby kabeláž nepřekážela a opět použil servisní konektor JST-EH na 5.čl a otestoval novou Li-pol KAVAN 1800 mAh/22,2 V 60/120C, 39,9 Wh kterou upravil na 5.článek :-) a dnes má za sebou cca 50.startů a můžu jí doporučit :-)
6. / 7.května 2023 pořádám ve spolupráci s mateřským klubem LMK205 KŽ
SPRING "KŽ" PYLONS závody na Panenském Týnci tak vás chci pozvat na trochu adrenalínu....
Komentáře
A ještě jeden článek z mého pohledu jak první akce SPRING KŽ PYLONS 2023 probíhala:
https://www.lmk205kz.cz/panencak-pohledem-kamila/
SPRING KŽ PYLONS 2023 a tady je reportáž:
https://www.lmk205kz.cz/vikendove-spring-kz-pylons/
Díky Tome.... od tebe to obzvlášť potěší :-) Po dnešku jsem na 42.startech mezi pylony a samo.že už trénuju jen na jednolisty :-) Je to neskutečný rozdíl a neskutečný fofer mezi klacky....
Dost dobrý. Krásná modelářská práce.