27.11.2008 01:42 -------------
Tak ten popis, to je jak když vyprávím já :). Aneb: Po neuvážené, zbrklé a drahé koupy Focek Wulf 190 RTF od Park zone......a dál stejně jako v popisu (taky první model, taky poprvé ve vzduchu) . Cca dohromady 1minuta pokusů o létání a rozlámané obě vrtule, převodovka, lože elektroniky, 2x zlomené křídlo, 1x zlomený trup za krytem motoru. No prostě špatně fungující ten jejich hybrid přijímač+regl, který nakonec vyhořel úplně :(. Takže komplet elektronika z RTF je teď jen na ozdobu :). Nicméně model jako takový je slepený, vykuchaný \"na rozborce\" a čeká na nové osazení. Jsem rád že jsi ho sem dal a vypsal komponenty. Moc mě to pomůže při přestavbě mého Focka a na základě Tvých zkušeností jsem zamítl možnost nadále provozovat model s původním motorem a elektronikou. Přijímač mám do něj připravený Hitec Electron 6. Ale je tady pár věcí, s kterýmy si nevím rady: např. jak máš udělaný a přichycený to lože motoru (opravdu stačí výkon tohoto motorku?) a jak jsi umístil/přichytil serva do křídel. To jsou věci, s kteréma bych potřeboval pomoci. Předem děkuji za případné odpovědi. ...No...já po neúspěších a cca 45 vteřinami ve vzduchu s tímto érem zakoupil z modelbazaru set PC CESSNA 480 od Pelikána a stím jsem se naučil letos létat. A to prosím úplně bez problémů. Při druhém létání jsem již zvládl i lopingy, výkruty, průlety na zádech...no prostě paráda. Pár pádů (i docela ostrých) sice taky zažila, ale tahle cessnička oproti Focku je v podstatě nerozbitná. Max výměna vrtule a je. S původní výbavou Focka, P-51, Spita od Park Zone stačí menší karambol a jede se s kouska domů :(. Nicméně model jako takový se PZ povedl a stále sázím na jeho letové vlastnosti ;). Zvlášť po tvých/našich úpravách. P.S.: Projevilo se na let. vlastnostech samostatné servo pro každé křidélko ? Ještě jednou díkas za případné odpovědi.