Tiger
Parametry
Výrobce: WIK
Rozpětí: 1500 mm
Váha: 2200 g
Plocha křídla: 65 dm2
Vrtule: APC 14x8
Motor: Thunder Tiger F-75S
Elektronika: AR6200
Serva: BlueBirdBMS 705 MG
Baterie: Sanyo Enelop 2100mAh, 5 čl.
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Zatím ho má doma dva dny. Musím opravit závěsy směrovky a výškovky (jsou prasklé). Pak asi objednám serva a přijímač. Nakonec začnu řešit dilema, co za pohon. Původně tam byla 6,5 MVVS a malý ? mufler. Já zatím lítám elektriky, tak budu uvažovat o přestavbě na elektro, nebo bych tam rád viděl 4 takt, že by ASP, ale nevím, jakou kubaturu.
********************************************************************************************************************************************************************************************
Hmotnost je uvedena tak jak je na fotkách, tj. holý model, jenom s nádrží, 1servem na křidýlka a kusem olova pod motorovým ložem.
Takže je osazen motorem Thunder Tiger F-75S. Serva BlueBird. Přijímač AR6200- Baterka Sanyo Enelop 2100mAh.
Záběh byl nastartovat motor a vyjet 3 nádrže, palivo Pelikán Rapicon 5% nitro,syntetika. Zálet odstartovat, trošku trimovat a letět. Zřejmě budu muset trošku vyosit motor ještě dolů, na půl plynu se to dost tlačí nahoru.
Letu Zdar!
Komentáře
..Zajímavá mašinka,to olovo dej do pryč a prdni tam klidně Radugu-10 nebo MVVS-8.Váha vetšího motoru ti to olovo vykompenzuje a nebudeš vozit mrtvou zátěž.Samozřejně pokud to bude chtít dovážit i pak tak tam nějaká zátěž být musí (raději těžší na čumák než obráceně).Pokud půjdeš do 4 taktu asi by mu slušelo ASP 10 -12 ccm..Hodnotím za 4,5 až to bude v kupě, rozhodně za 5!
Ještě si dej pozor na ten vysoký podvozek.Buď ho roztáhni nebo skrať natolik, aby vrtule i při propružení nebrala o zem. Moc vysoký úhel natažení, jež ten podvozek letadlu uděluje, zaručuje okamžité vybočení(mnohdy až kolmo k ose dráhy) při potlačení po rozjezdu spolu s reakčním momentem vrtule..Trpěli tím ME-109.