Parametry
Výrobce: Ultrafly
Rozpětí: 720 mm
Délka: 730 mm
Váha: 480 g
Plocha křídla: 9.8 dm2
Vrtule: APC 7x5 E
Motor: Satria Basic BMA2212-10, 1400 kV
Elektronika: JETI Rex 4, regl Satria Basic 20
Serva: Robbe 8g
Baterie: Zippy 3S, 1500 mAh
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Výrobce:
Ultrafly Bae Hawk
Letadlo jsem postavil více méně podle návodu. Objednal jsem ho s motorem. Nastudoval jsem na RCGroups.com a vykutal čumák pro Lipolku. Těžiště vypadá v pořádku. Celé letadlo je přebroušené a má dvě vrstvy disperze. Laminátové tyčky jsem nahradil uhlíkovými a přidal je i do trupu. Vybavení je volně loženo. Ještě potřebuju doladit přesně těžiště a dát suché zipy na přijímač a regulátor. Motorová zkouška proběhla v pořádku. Zatím sbírám odvahu na zálet. Je to můj první tryskáč.
18.5.2009
V pátek jsem provedl zálet. Škody jsou relativně minimální, ulomená výškovka a sešrotovaný fletner tamtéž. Chtěl jsem jít už domů, ale řekl jsem si ještě jeden let, no znáte to.
Výsledkem je objednávka v Satrii na stříďák a regulátor. :) Se stávajícím pohonem (Falcon 400 + převodovka 1:1,93, vrtule APC E 7x5) se letadlo poněkud hůře dostává do vzduchu. Pro mě je to problém, protože nemám vrhače. :) Je třeba pelášit a pak hodit jak Železný oštěpem a samozřejmě rovně. :) Pak jde vše relativně jako po másle.
Nemůžu porovnávat letové vlastnosti. Ale během letu jsem se chlámal a přistání relativně na pohodu. Přiblížit pod plynem, stáhnout, nechat propadnout a přitáhnout. Co mě příjemně překvapilo je odolnost. Dva opravdu velmi nevydařené starty s minimálním poškozením.
18.1.2010
Konečně jsem letěl s motorem BMA2212-10. Létá to krásně jenom já se musím naučit létat. Zálet dopadl standardně. Pověsil jsem letadlo na strom. Šla kolem sousedka se psem, tak jsem musel počkat s přistáním a pozdravil jsem ji. Výsledek se dostavil. Letadlo na stromě. Křídla na několik dílů, ale půjde do opravit. Pro letadlo mi vylezl kamarád horolezec. :)
16.9.2010
Letadlo jsem postupně opravil. Ještě nastavit výchylky a můžeme znovu zkusit štěstí.
20.10.2010
Letadlo putovalo na skříň. Mé pilotní schopnosti na něj prostě nestačí. Dvakrát jsem jej kvalitně rozstřelil a došla mi s ním trpělivost. Tak snad zase za rok. Asi zkusím nejdříve nějakou stíhačka z EPP, než s k němu zase vrátím.
28.10.2011
Nešťastník skončil v popelnici během stěhování. Předtím jsem ztratil kabinku a opět havaroval.