ALBERT
Parametry
Výrobce: SVOR + já
Rozpětí: 1158 mm
Délka: 845 mm
Vrtule: 180x100
Motor: MODELA JUNIOR 2,0 ccm
Elektronika: přijímač Hitec HFS-04MI +
Serva: 3 x Hitec HS-225BB
Baterie: NiMh 2200 mAh
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Satvebnici modelu jsem zakoupil v r. 2000. Zabudoval jsem do něj motor MVVS 2,0 GFS a 3x serva 3 x Hitec HS-225BB. Už při stavbě jsem se rozhodl, že vyzkouším potah z nažehlovací fólie a vyhodnotil jsem si, že pokud bude model dle originálu přistávat na břicho, že to dlouho i potah na trupu nevydrží a balsa bude promačkaná od teréních nerovností. Proto jsem si na něj navrhl tandemový podvozek s pomosnými botkami na křídlech, které chrání spodní části okrajových oblouků od poškození - prodření potahu a balsy ( bohužel foto v této konfiguraci podvozku nemám). Na fotce jsou botky na koncích křídel vidět. Model létá pěkně a klidně. Startoval jsem z ruky. Přistání na tandemový podvozek byl bezproblémový a to jak na travnatý povrch tak i na asfaltu. Je to docela zajímavé ve finálním dojezdu, když padně křídlo na zem to řídit směrovkou do protisměru, ale jde to. Po roce provozu jsem motor a palubní vybavení vymontoval a zabudoval do modelu Trempík, kde je do dnes.
Letos jsem získal motor Modela Junior 2,0 ccm, přijímač a od Ježíška 3 x serva Hitec HS-225BB. Tandemový podvozek jsem z modelu odstranil a namontoval klasický ostruhový podvozek - mám rád starty ze země. Letové vlastnosti se nezměnili. Motorový let trvá cca 23 minut. V silné termice se dá s modelem krásně plachtit.
Komentáře
Tak na tohle éro s tandemovým podvozkem si dobře vzpomínám. Létá pěkně...5!
Jardo, ty jsi prostě klasik.... : -). Pěkný stroj.