Sopwith Camel F-1
Parametry
Výrobce: FreeAir
Rozpětí: 995 mm
Délka: 670 mm
Váha: 709 g
Plocha křídla: 32.8 dm2
Vrtule: EMP 9x4,7"E
Motor: HK 20-28M, 43g, 1050kV, 15A max.
Elektronika: FF- 10 Fasst 6k., ESC DL 22A+
Serva: 2 x Vigor VS-12M (kovové, Kř.), 2 x HXT900 (S,V)
Baterie: Hyperion VX G3 1100 mAh 5C/35C
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Původně měla být hnotnost dle výrobce mezi 430-530gramů, ale po natření Balakrylem a nešetření na lepidle jsme na uvedených 709 g. Ale vzhledme k tomu, že vyměním motor, tak půjdu ještě s hmotností nahoru. Na druhou stranu ve zduchu sedí perfektně a pomalé průlety jsou lahůdkové. Musel jsme ale do kryku motoru přidat 80g olova.
Podrobnosti:
- motor: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4701
- accu: http://www.polenamodels.cz/detail-236176-hyperion-g3-vx-1100-3s-/
- regl: http://www.bel-shop.eu/detail330.html
- éro: http://www.freeair.cz/freeaircz/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=117&category_id=30&option=com_virtuemart&Itemid=53
Protože uvedný motor je nej tak, tak, dojde k výměně za (MZK) BML 20-1020 s vrtulí 10x5" viz http://www.mzkservis.cz/products.php?curmenu=439
Další práce:
1. instalace pilota,
2. výměma motoru,
3. paneláž, výplet,
4. instalace dvojtého kulometu s blikajícími LED.
V této chvíli musím pochválit výrobce, protože i se slabším motorem, težším érem, to létá perfektně.
27. listopad 2010
K dnešnímu dni zalétáno s novým motorem viz výše ale s vrtulí GWS HD 9x5" s odběrem na zemi 15A. Je instalován pilot, pokusil jsme se o výplet kevlarovým lankem (rybářským) a zárodek kulometů.
Komentáře