ARA
Parametry
Výrobce: Vlastni konstrukce
Rozpětí: 800 mm
Délka: 820 mm
Váha: 568 g
Plocha křídla: 27 dm2
Vrtule: GWS 8x6" s GWS gum.kuželem
Motor: BEL BM 3130
Elektronika: MZK Quatra, BEL Pulso DL 22A+
Serva: 3xHS-55
Baterie: Hyperion 2000mAh, 3S, 20C
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Je to takový cvičný akrobat. Létá velice svižně, když se mu naloží ale umí i pomalu se ploužit.
Elektrické hodnoty musím ještě odměřit, ale výkon na vrtuli je větší než letová hmotnost.
Tak jsme měřil (Watts Up, Hořejší,BEL doporučený maximální proud je 12A a příkon 130W) a budu muset něco udělat s vrtulí. Je to moc. Zde jsou výsledky. Doplnil jsem další měření:
GWS I_____8x6, Imax=19,43A, Umin=10,46V, Pmax=204,0W,
GWS HD___8x4, Imax=11,64A, Umin=10,90V, Pmax=130,1W,
GWS_____8x4/3, Imax=13,65A, Umin=10,88V, Pmax=152,2W, pozn. třílistá,
GWS____7x3,5/3, Imax= 8,58A, Umin=11,29V, Pmax= 98,2W, pozn. třílistá,
BEL______9x4,7, Imax=19,15A, Umin=10,35V, Pmax=200,1W.
Jako optimální se jeví vrtle 8x4 HD. Musím to ale ověřit ve vzduchu. Nerozumím ale jedné věci. Jedná se o doporučenou vrtuli 9x4,7, která je dodávána v setu. Při statickém měření příkonu přetěžuje motor. Není někde chyba?
Komentáře
Jak jsem koupil (naměřil), tak prodávám. Je to špiškový příkon (=plný plyn na zemi stojícího letadla) po dobu 5s.
Ten proud se mi nějak nezdá. Mám stejný motor, vrtuli 9 × 4,7. A kdyby to mělo opravdu tak velký odběr, tak usmažím regl a lipolky.
Když sjem koukal na 2. fotku, myslel jsem si že má rozpětí 2m... a co ten odběr, dej lehčí vrtuli, určitě s tímto odběrem hodně ztrácí účinost.