...pěkné ,čiste provedeno.
Možná špatně vidím ale,máš prosím nějaké vysvětlení pro to, že duté nýty v siletblocích serv montuješ opačně? Tímto způsobem montáže velice efektne eliminuješ funkci silentbloků.
Proč není deska serv přilepena k bočnícím. Máš strach že by trup v daném místě byl tužší a ddeska se servy by na trupu opravdu držela? Myslím ,že vždy je lepší zatížení lepeného spoje rozvést do větší styčné plochy , než vytvářet bodové spoje. Pokud máš pocit že ne , tak to nějak zdůvodni. Možná jsem ve škole nedával pozor a něco mi uniklo.
Co diferenciace křidélek. Tu si řešil ve vysílači? Pokud bys namontoval jiný typ praporků byla by diferenciace pořešena už vlastní geometrii pák.( díra v praporku u tohoto hliníkové trubky s vlepenými závitovými vložkami? Pokud ano , nebo případně ,že tam máš kus ocelové kulatiny s nařezanými závity, hraješ vabank , kdy dojde vlivem kmitání k uvolnění spoje ,nebo kdy rupne řezaný závit ve výběhu do plného materiálu.
Osobně používám válcované závity ( část vyplétacího drátu do kola) a druhou stranu ohýbám do pravého úhlu. Zajištění proti vypadnutí je nasunutou a zaletovanou mosaznou trubkou 3/2mm.
Druhá použitelná varianta : pro zajištění využít roznýtovanou hlavičku vyplétacího drátu a lehce upravit úhel ohybu v místě hlavičky. Vidličku našrobovat na délkově upravený drát s naválcovaným závitem ( udělají to např v cykloservisu) .
Pozn. pár fotek je např zde v tomto vláknu:
http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=18&t=43890
veka1