Koupen na modelbazaru jako pořádnej čistokrevnej větrník, ale protože se s gumicukem jeden naběhá tak čeká na termiku.
EDIT:20.8. porovětrán na bohnický skále a konečně pořádně dotrimován. Prostě svah je svah a né jen skoky na gumě :o))
I na svahu se dá lítat jen se směrovkou i když vyplavání ze zatáček je poněkud komické. Díky účinným brzdám razantně zpomalí, takže i s takovou bestií se dá přistát na relativně stísněnym prostoru. Takže až bude foukat víc, do šachty v trupu se dá přidat 125g mosazi, nebo s tim přistávat jako s vrtulníkem :o)
EDIT2: Tak jsem se s ním rozloučil a jeho náhrada už je ve výstavbě nicméně bylo to bájo éro
Ahoj,
nečekal jsem , že moje první éro je právě na rc albumu. Já jsem byl totiž druhým majitelem tohoto letadla a také to moc pěkně létalo.To byly časy.Letuzdar
Naco kridylka. A samozrejme klapky=brzdy.
Proste Old-school stroj, na krouzeni v termice ti smerovka uplne staci, u takovyho usatce. A i na svahu to jde, kdyz nefouka moc velkej uragan.
Na pristani se ty klapky moc hodej.