I-15
Parametry
Výrobce: homemade
Rozpětí: 1050 mm
Délka: 660 mm
Váha: 800 g
Vrtule: 9x6
Motor: BL-2215/20
Serva: 9g
Baterie: 2200
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Myslím,že nemá cenu se moc rozepisovat,protože jak tady listuju,myslím,že o tohle éro velký zájem není,Nicméně jsem s ním odlítal zimu,pokud byl sních,proto tam mám ty liže,ovšem jsou bez gumiček(už je demontuju) do doby,než někde koupím kolečka.Podvozek je takový nedodělaný právě kvůli těm lyžím,které jsem kdysy vyrobil a hodily se na sních.Moc důvěry ve mě éro nebudilo,proto jsem tam dal tenhle motor,který se mi nehodil do letedel bez podvozku,protože se pořád ohýbala hřídelka.I s tímto pohonem jsem spokojen a Polikarpovu výkonově dostačuje.Loping s ním zvládá s přehledem.Opět ruský stroj,který mě nezklamal.Ovládané funkce:M,V,S,K.Křidélka jsou namixovaná se směrovkou.Letadlo je dost citlivé na ovládání
Dobrá tedy:
Éro jsem vystrouhal z bílého XPS podle tohodle: http://www.airwar.ru/other/draw/i15.html
V téhle velikosti mi vyšlo horní křídlo široké 15 cm a těžiště jsem dal 5 cm od náběžky horního křídla.Baterie je umístěna nastojato hned za motorem,regulátor vedle motoru.Je tam dost místa a takhle jsem dovážil asi 30 g.Dolní křídlo je v nule a horní má 4mm náběh,profil obou křídel jsem zvolol CLARKY.Z letového projevu mám dobrý dojem.Po vytrimování je letadlo celkem stabilní a dost obratné.Nekoná se padání po křídle a minimálka je taky dobrá,přestože jsem z ní měl obavy,protože to dolní křídlo mi svou velikostí připadalo spíš do počtu.
Komentáře
Parádní letadlo. Je dobře že se začínají prosazovat i jiná než americká a německá letadla. Tak přeju mnoho nalétaných hodin s tímto fešákem.
Díky chlapi.Vím,že tam chybí maketové doplňky,třeba vzpěry na výškovku jsem nedával,abych zadní část co nejméně zatěžoval.Je to polomaketa,která už něco nalítala a pilota mi rozžvýkal pes.Nového dodám zárověň s podvozkem.Musím přiznat,že se mi s ním lítá líp než třeba s mým SE,je o dost živější.
Parádní letadlo. Je dobře že se začínají prosazovat i jiná než americká a německá letadla. Tak přeju mnoho nalétaných hodin s tímto fešákem.
Jsem sice větronář ale pro dvojplochy mám slabost, musím si taky nějakého vysochat.Modely máš velice pěkné..
poletovadlo to je pohledný, pro dvouplochy mám slabost, ale v tomhle případě se mi víc líbí I-16
Naopak,je to pěkné a neokoukané éro...
Moc pěkné poletovadlo!!
No pánové, to jste mě překvapili..
Naopak tohle letadlo asi zažívá boom - mám jej hotový v plánech I -153 už také a dokonce i s I -16 vše v devítinách...
Držím palce ať létá a daří se vám..
Žena z dálky volala: "Jé to je krásná zelená barva" - už se těší na jaro.. :-D
Já napak o tento typ zájem mám, sám mám připravený rozsyp I-153