Venus DLG
Parametry
Výrobce: Blue Arrow
Rozpětí: 1235 mm
Délka: 1010 mm
Váha: 299 g
Plocha křídla: 17 dm2
Elektronika: Nine Eagles Rx
Serva: 2x 3,7g Turnigy, 2x HXT500
Baterie: 4S NiMH Eneloop 800mAh
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Model jsem koupil na modelbazaru. Dnes proběhl zálet a lítá fakt pěkně, velmi malé opadání. Letové časy nic extra, zatím se mi podařilo model vyhodit tak do 20m. Do příště zkusím posunout těžiště trošku dozadu a taky vyrobím novou směrovku. Páčku i s kusem balzy se mi dnes podařilo vyrvat a raději bych měl tu směrovku trochu větší a tužší.
Pokud je tu náhodou nějaký káčkař, který chodí létat na letiště Holíč, a byl by ochoten mi pomoct s optimálním seřízením, říct mi, jaké dělám chyby při hodu apod., byl bych velice rád.
Dnes 20.9.2013 jsem dokončil opravu (výměna rozbité SOP za větší, přidání turbulátorů na křídlo) a je to peklo! Starty jsou mnohem lepší, model nepřepadává do nožáku a stoupá s křídly cca rovnoběžně se zemí, tj. s větším vztlakem a pochopitelně teď dosahuji větších výšek. Turbulátory radikálně zlepšily kluz, zejména na malých rychlostech. Venus sice pořád rád padá po křídle a nechává se celkem snadno přetáhnout, ale je to úplně o něčem jiném...
29.9.2013 jsem při svahování přerazil křídlo vejpůl. Vypadalo to zle, ale šlo to naštěstí dobře slepit a vyztužit. Dnes 20.10.2013 už je model opět letový a má i vyměněna serva v křídlech. Laminováním prasklin na gondole apod. model přibral z původních 260 na 299g, ale ne, že by to bylo znát.
16.11.2014
Dnes model již nežije. Přece jenom hmotnost je značná, tak jsem se rozhodl křídlo použít na nějaký malý elektrovětroň, který si navrhnu (ale ta fólie půjde dolů a potáhnu to vliesem...). Gondolka skončila pro svou nepoužitelnost v koši. Pořízení modelu nelituju, užil jsem si s ním dost, ale teď už jsem modelářsky trochu dál a pro Venuse již nemám v této podobě využití.
Komentáře