Blohm & Voss P.215.02 - ver. 2
Parametry
Výrobce: vlastní konstrukce i výroba
Rozpětí: 940 mm
Váha: 553 g
Plocha křídla: 14 dm2
Vrtule: Dmychadlo 55 mm
Motor: Turnigy inrunner HXT 2435 - 4400 kv
Elektronika: Mystery 30A, MZK Twin 5
Serva: 2 x HXT 500
Baterie: Rhino 1,55 Ah 30C, Nano-tech 1,4 Ah 40C
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Tento model už jsem jednou stavěl, ale po značném olétání a nechuti k opravám jsem se rozhodl, že si ho postavím ještě jednou, lepší:-) Oproti původnímu jsem ho nepatrně zvětšil, posunul dmychadlo více dozadu, elevony jsem přesunul z koncových ploch do křídla a udělal konstrukční křídlo s jiným profilem a vybavenou kabinu. Naivně jsem si myslel, že dosáhnu aspoň stejné hmotnosti, když už ne menší, ale asi jsem si s tím moc hrál:-) Model je opatřen i háčkem pro případné vystřelování. Potah je vliesem a modelspanem u konstrukčních částí, polystyrenový trup z XPS pak kloboukovým papírem. Stříkaná kamufláž pak z části akrylátovými barvami a z části emaily agama. Zašpinění malířským uhlem. Kamufláž není autentická, ale inspiroval jsem se jiným německým projektem. Vybavení kabiny je spíše recese, takže tu polomaketu neberte vážně:-) Model zatím letěl před kamufláží a bez kabiny, což je hmotnostně 13 + 6, tj. celkem 19 gramů navíc. Celková hmotnost je uvedená letová, s druhými accu se o 12 g sníží. Let byl bez problémů, dokonce i odhod z ruky (snad to nebyla náhoda, protože hlavně starty byly příčinou častých oprav původního modelu), asi díky větší ploše a hlavně jinému profilu. Na přistání jde o poznání pomaleji než původní. Oba modely můžete porovnat, ten původní je tu také k vidění.
15.7. 2013
Díky Jendovi bylo natočeno krátké video.
http://www.youtube.com/watch?v=3geYHIazLmo&feature=c4-overview&list=UUTVJwC3IEhLg7YmEj9GbahA
Komentáře
Pěkná předloha a hezky čistě postavený model. Gratuluji!
Krásná modelařina, jasná 5.
Pepino, ja som to podla tvojho plani c1 tiez postavil, ruzovy eps, krydlo rezane v sablone z al plechu. Nadherne lieta, NIC STABILNEJSIEHO som nemal. Nejde odtrhnut. Ten profil je uzasny. Ja tam mam ale 2200mAh a 50A regulator s 62mm turbina s E-Flyte 3800ot/v ale 9 lopatkovy rotor, nadherny zvuk. Krasa. Inak to pristatie je zaujimave, bez motora, plne pritiahnuta vyskovka (asi 45 stupnov) a leti pod spravnym sklonom na pristatie.
Klobouk dolů !!
To je opravdu vydařená prácička..
Ten kokpit je taky jedna báseň - jasná nejvyšší, tedy 5..
Díky. Jak budu mít po ruce kameramana, bude snad i nějaké video...
Parádní stroj a perfektně čistě udělaný musím dát 5 :D pokud bys doplnil ještě video bylo bezva.
Zajímavej drak, je to nádhera. Chvíli jsem taky hledal možné praktické využití sekyry a lopaty :D, ale je to prostě parádní stroj :))
Pěkné,pěkné,pěkné,ostatně jako vždy.Hezky jsi si s tím vyhrál.O to cennější je,že je to celý vlastní stavba,máš to za jasnou "kouli" a ať dobře slouží.Těším se,až ho uvidím pěkně v letu naživo. :-)
Díky všem!
Jinak Me 163 není myslím o moc jednodušší, takže bys zvládl i tohle. Ten starý už nemám, neopravoval jsem ho a šel do popelnice:-)
Moc pěkný, vlastní konstrukce i výroba si zaslouží nejvyšší ohodnocení. Smekám.
Nádherný letadlo, já Hitlerovi tajné zbraně taky moooc rád ale nejsem schopnej dát dokupy nic jiného než Me 163....
Tiše závidím a doufám, že bude lítat hodně dlouho:-)
Neprodáš mi toho původního?
Samozřejmě 5 bodů, když nejde dát víc.
Moc pěkná práce,zajímavý éro.Ten vercajk s hasičákem v kabině nemá chybu:-))
Super, já tyhle obludy Luftwafle 1946 prostě mám rád .,, moc povedené i palec nahoru za odvahu toto rozlítat, opravdu zajímavé a netradiční