Model koupen z druhé (respektivě třetí) ruky:
http://www.rcalbum.com/index.php?action=dtl&amode=&id=8253
I přes to, že jsem třetím majitelem, model nebyl nikdy bourán na lepení.
Křídlo je oproti plánům výrobce napevno, ale s tímto rozpětím to není problém.
Zálet jsem odkládal tak dlouho, až jsem promeškal veškeré dobré počasí a šel jsem na to dnes po práci, kdy podle chmi byl vítr 4-8m/s.
První sekundy byly divoké, jelikož na tuto váhu už dost foukalo, potřebovalo dotrimovat a zvolené expa byly stále málo.
Těžiště na doporučení předchozího majitele OK.
Po nastavení oprimálního expa a limitů už to šlo mnohem lépe. S tímto motorem Focke-wulf letěl proti větru jak o závod a vůbec mu nepřekážel. I naopak na minimálce proti větru přistál skoro krokem. Při nízkém průletu letí krásně maketově a pohled i přesto, že j to EPP je nádherný.
Jsou nutné ale dodělat 2 věci:
Z původního stavu jsem odloupl 2 zelená srdce, která se značně odlepovala a bylo to nevzhledné. Jako napotvoru uprostřed držely velmi dobře, tak vzali i trochu barvy. Až pojedu na chatu, udělám airbrushem nová z barvy.
Motorový kryt je uchycen na 2 magnety a nedrží pevně. Po 5ti munutách letu mi uletěl a snášel se do metr vysokého žita. Nevěděl jsem co sledovat dřív. Kam padá a nebo kam letím. Štěstí, že to bylo takřka nad hlavou a tam jsem ho našel 2 metry před sebou v poli. Jinak už bych ho nikdy nenašel. Takže to bude jako první před dalším letem.
Na tříčlánek 1300mAh se spotřebou 961mAh letový čas 10 minut. Klidného polétání.
Je to třetí letadlo, které jsem poslal do vzduchu.