Další kousek ze Slávova ponku.Je stavěný podle plánu na 700 mm sifoňáka od ing Stráníka zvětšeného na kopírce do požadované velikosti.
Upravovala se konstrukce křídla a výškovky,dodělával se pilotní prostor,který je olepený pravou kůžičkou a křidýlka.
Podvozek je sletovaný podle fotek stažených ze stránek muzea v Anglii, z 1 a 2 mm drátu,je polepený 3 mm balzou a obroušený do tvaru vzpěr.
Kulometek je vlastní výroba,jeho základ tvoří trubička navinutá z hnědé olizovací lepící pásky.Na výrobu mušky se použila vložka do vrtulí APC,která je propíchnutá do kříže špendlíky.
Ovládání výškovky a plovoucí směrovky je provedeno osvědčeným způsobem čtyřicítkou rybářským vlascem,který se po natažení od serv ke kormidlům napíná teplovzdušnou pistolí.Křidýlka ovládají serva ze starého vrtulníku prostřednictvím sletovaných táhel se Z ukončením.
Model je po natření konstrukce Balsalockem potažený Litespanem.Stříbrné části jsou po zakytování potaženy tenkým Modelspanem,lakovány a stříkány autolakem.K výrobě křížů se použil silný obarvený Modelspan.K přilepení je použitý řídký Herkules.Drátěné výztuhy se natáhly z černé režné nitě,v místech ukotvení jsou kousky gumové nitě.Z ní měly výztuhy původně být,ale je silná a nevypadalo by to dobře.Pilot se koupil u Topmodel.cz,přes ramena dostal pásy a za záda opěradlo.
Nyní se čeká na počasí,aby se krasavec mohl zalétnout.Pak se ještě udělá maketka motoru.
Dle pamětí kolegy Slávy sepsal Juris.
Dnes proběhl zálet,sice počasí nic moc,video bude z prvního krátkého letu,který se musel přerušit kvůli malým výchylkám na křidýlkách.Letí parádně,k plné spokojenosti stavitele a pilota v jedné osobě.Druhý start už byla naprostá pohodička,Přemet,výkrut a výkon motoru usadil kolegovi dušičku do peří.
Dodělán zjednodušený model motoru,hlavně,aby zakryl velkou díru v haubně,která způsobovala velký aero.odpor.
http://www.youtube.com/watch?v=B2Q9VT_OE7E