Easy Glider electric
Parametry
Výrobce: Multiplex
Rozpětí: 1800 mm
Délka: 1130 mm
Váha: 880 g
Plocha křídla: 41.6 dm2
Vrtule: nějaká tam byla ... :-)
Motor: 400 + převodovka
Elektronika: Tuším, JETI JES 020 + přijímač Hitec
Serva: 2x HS-81 + 2x HS-55
Baterie: Ni-MH 1000 mAh
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Ahoj,
tak tohle bylo v roce 2006 moje historicky první RC letadlo, Easy Glider Electric.
Není třeba jej představovat, jedná se o elaporový větroň o rozpětí 1,8 m doplněný o elektropohon.
Moc to na osmičlánek Ni-MH 1000 mAh neletělo, navíc jsem při záletu zapomněl dát do křídel uhlíkovou tyčku, takže to v Milovicích na letišti mávalo křídly jako vrána v zimě ... :-))
Později jsem ve Štěrboholích na modelářském letišti Slatina zazmatkoval a při podivném pádu Gliderovi zlomil trup, což je ale slabina poloviny všech Easy Gliderů.
Říkal jsem si, že by nebylo od věci zabudovat výkonný střídavý pohon, ale decentně - ne brutálně uříznout špičku, nalepit překližku a osadit motorem ( no fuj ! ). Tak uvidíme ...
Jinak Easy Glidera můžu doporučit, hodbě vydrží a je dobře opravitelný. Pro přistání doporučuji mix křidélka/klapky, jinak počítejte že 80m dráhy může být málo.
RayBan.
Komentáře
Co si vzpomínám, tak to byly barvy ve spreji od Pelikána, označení "styro"
Chci se jenom zeptat, jaký typ barvy to používáte? Je to nějaká speciální?
Jojo a ten asi uz neni tak brutálně vybrousenej:-D...
Ani nevím, spadlo to tak nějak za strom a po příchodu zlomený trup, který držel jen na táhlech ...
Dnes už se dá sehnat Easy Glider Pro, který je bezva pro obě provedení ( větroň i elektra ), má spoustu místa a řešené drobné detaily.
Hm zajimavej "disajn",jo a jak se ti povedlo zlomit trup??? (to jediny co jsem na EG "zlomil" byli serva křidélek ,která jsem moc málo zalepil...)
Jinak po přestavbě na střídavý pohon jsem "rozdrtil" čumák,který jsem musel vybrousit, protože se nemněl kde točit motor...(jo a pak jsem pro ten střídák měl moc slabou baterku...)