Transall C-160
Parametry
Výrobce: RC Fly
Rozpětí: 1500 mm
Váha: 1300 g
Vrtule: GWS 8x4
Motor: 2 x MIG 400/14
Elektronika: 2 x Regl MIG 12A, Orange Futaba Rx 8k
Serva: 1 x HS-55, 2 x Hextronic MG
Baterie: 2650 mAh 3S
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
V sobotu 8.2.14 proběhl na Sobínce zálet. Foukal nárazový vítr, ale díky namotorování s tím nebyl problém. Prakticky jsem netrimoval, éro je dle přihlížejících poměrně rychlé. Mě se řídílo faj, chybějící ovládání směrovky nebyl problém díky výrazné elektronické diferenciaci křidélek (1:2).
Bude následovat dokončení povrchovky a upevnění elektro instalace. Napájení serv je rozděleno, jeden regl napájí serva křidélek, druhý regl servo výškovky a elektroniku (přijímač, v budoucnu telemetrii). K technickým údajům doplňuji odběr na zemi 22,5A z Turnigy nano-tech 2,65Ah/3S
Díky za reakce na hodnocení. Fotky ve vzduchu jsou ze záletu, kdy ještě nebyla hotová celá povrchovka. Poslední fotka dvou Transallů je již v dokončeném stavu. Stavěli jsem s kolegou dva stroje ze stejné francouzské letky Armée de l'Air C-160F. A též spolu létáme. Kolega doplnil svoje éro osvětlením, vyklápěcími zadními vraty (to mě ještě čeká) a klapkami (dělené, dle originálu). Tady váhám, při přiměřeném natažení se můj Transall dostatečně zpomalí a nízké průlety ve formaci jsou efektní. Ještě dojde na drobnosti jako antény, výfuky atd.
Komentáře
To vis Zdenku, kdyz to neni kupovane tak je to skarede. Dneska uz lidi neumi ocenit manualni zrucnost.
Kuron, flug11, Lukys, abcdefg,
Mira96 paka vymaštěná. Naučte se slušnému chování.
Co to tu jsou zase za volové co neuměj hodnotit? Tento model si přece špatné hodnocení nezaslouží.