Avia S-99
Parametry
Výrobce: Nisstoys and Parkzone
Rozpětí: 1105 mm
Délka: 1000 mm
Váha: 1200 g
Vrtule: Mas 10*5*3
Motor: Turnigy SK 35-42 1000kV
Elektronika: Rx Hitec Optima 6, regl Turnigy Plush 40
Serva: 2x Serie + 4 x hxt 900
Baterie: 4 čl. Turnigy Nanotech 2650 mAh
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Před třemi lety jsem si ke svému Mustangu od Pkz koupil Messsra 109 ve verzi G-6 , taktéž od Parkzone.
Nejprve jsem ho provozoval se seriovým vybavením, jen jsem na něm dodělal klapky a poslední rok a půl jsem ho osadil čtyřčlánkem 2650 mAh a vrtulí Mas 10*5*3. Teď to byl teprve ten pravý letový projev a letadlo i díky trochu vyšší váze zíkalo i větší stabilitu ve vzduchu.
No , nic ale netrvá věčně a tak se mi na konci minulé sezony stalo to, že se v zatáčce za letu oddělila třetina křídla a letadlo se poroučelo do země.
A to byl konečně i pádný důvod, proč se pustit do přestavby mého messra na srdcovou Avii s-99.
polepil jsem tedy vše polámané, zpevnil jsem dodatečně trup a křídla (u těch původních totiž výztuha končila přesně v místě, kde se křídlo zlomilo) a pustil se do konverze.
Ta spočívala v přestavbě na verzi Bf 109 G-10 alias Avia S-99 v imatrikulaci OK-BYD.
To znamenalo Odbousit boule na trupu kryjící trupové kanony, dodělat boule na křídkech kryjící rozšíření křídel kvůli tlustším kolům a předělání svěrovky na vyšší. Při tom došlo i na anténu v kabině a kruhovou anténu na hřbetu.
Kitováno šlehaným tmelem, natíráno Alkydovým základem , Latexem s tonovačkami a imatrikulace a znaky z reklamní folie. Vše retušováno Airbrushem a barvami Tamia.
Avie ještě nebyla ve vzduchu, protože poslední týden více než fouká , ale doufám, že si s ní užuju více zábavy než dříve. První zkoušky s novou baterií ( Ta stará byla již notně vyšumělá:-) v kuchyni naznačují, že to bude jěště větší mazec jak dříve:-)..Až jsem se toho drknutí do plynu zalekl :-))
Komentáře
jjj..děkuji za chválu. Inu...Avie už lítá. Chtělo to jen zmenšit výchylky na ocase, trošku expa a posunout drobet těžiště vpřed.
Pár drobností a popravdě si jí užívám. Lítá jak po kolejích, výkonu dost a na plný plyn je to raketka s úžasným zvukem.
Model je nádherný, bývalý kitař se prostě pozná. Dnes jsem viděl zálet :-), skutečná stíhačka, Pavel se s tím nemaže, takže tohle malý éro pohání 4článkem nanotech, takže letový projev je impozantní !!
:O) neviem na čo skor pozerat čo na mašinu alebo na asistentku. obojí 1
Krasna prestavba, doufam ze ji uvidim nazivo na elektromaketarske