TRAPEZIUM 70
Parametry
Výrobce: já
Rozpětí: 700 mm
Váha: 290 g
Motor: EMAX CF 2805 + REGL RAY 12A
Elektronika: RX, TX TURNYGY
Serva: 3x TURNIGY 9g
Baterie: ZIPPY 1000 2S
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
No, chtěl jsem něco mrňavého na cestování, tak jsem začal kreslit. Co jsem v CADu narýsoval se mi ne a ne zalíbit a nakonec se mi nejvíc líbil návrh vycházející z lichoběžníků, jak je vidět i z názvu. Křídlo je macaté, váha slušná, tak by to mohlo létat pomaloučku.
Zajímavosti (z mého hlediska):
- poprvé jsem použil čínské gelové lepidlo z bílé tuby z HK, moc mě nadchlo, CA jsem díky tomu hodně omezil, CA jinak taky z HK, má super uzávěr s jehlou
- oranžové pásky z HK absolutně nelepí na EPP, ale perfektně šly přilepit právě tím gelovým lepidlem
- do křídla jsem na radu sympaťáka od Pecky vlepil dodatečně uhlík 0,5x3,0 ; zpevnění o dost větší, než od kulatinek naproti sobě, lehoučký, lépe se zamačkává a hlavně s ním šla perfektně kopírovat trasa kloubu křidélek
- použit pouze EPP 10
Zálet proběhl naprosto v pohodě, nesáhl jsem ani na jeden trim. Byl turbulentní větřík, takže celkem soustředění.
edit 16.4.2017
Při létání v už teplejším počasí po pár minutách začal motor ztrácet výkon, výměna AKU nepomohla, mělo to takové spadnutí výkonu na 50% a 30% a v tom to tak různě přecházelo, osazený regulátor RAY 12A je prima mrně, nicméně byl pěkně horkej, chtěl jsem koupit větší s tím, že to je od přehřívání, ale u Pecky mi tvrdili, že to není reglem, ale měkkým AKU, to mi potvrdil i kamarád quadrokoptař. Prý přehřátý regl se úplně vypne a ne že omezí výkon! Tak jsem vybalil nové AKU a nepomohlo to vůbec, takže jsem otestoval doma plnej výkon s reglem vyhozeným mimo trup a bylo jasno, frčelo to naplno celou baterku. Důsledkem je, že jsem vzal vrták 6 a v čele u motoru udělal 2 otvory a vzadu dutiny 2 otvory na bocích a 1 nahoře, jako žábry. Otestováno... tohle málo k uchlazení stačí :-).
Komentáře
Díky OwlCastle! Vidím to stejně. Johny
Pěkná práce!
Navíc nádherný popis, zkušenosti a rady ostatním..
Paráda, tak by to mělo vypadat..
Ať se daří!