Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Ročník:1975

Modelář od:1986

Bydliště:Žilina okr.KLADNO

Letiště:AIR MOJO u Lánské obory

Začinal jsem lítat na základní škole v kroužku KŽ u Radka ČÍŽKA a pravidelně se účastnil soutěži v kategorii H a A3 až do roku 1990 a poté si dal pauzu jako každý puberták a znovu se k tomu vrátil v roce 1995 kdy s Modelou FM27 přeladěnou u Zdenka Hnízdila se pustil do větronů a menších RC modelů kolem rozpětí cca 1000mm a starými spalováky od O.S.MAXE a to mě drželo cca 2.roky a pak opět nastála dlouhá prodleva,páč jako řidič kamionu brázdil celou evropu a na nic jiného čas už nezbíval ! Ale jak,už tomu tak osud přeje opět se k eroplánům vrátil v roce 2012 a ze soupravou GRAUPNER MC-16 r.v.1997 co zdědil po tátovi mě to znovu čaplo,že si loni 2013 zakoupil u Zdenka Hnízdila GRAUPNER MX-16 a začínám mit pocit,že už mi to nikdy nepustí !!!

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

ESCAPE pylon

Parametry

Výrobce: Jiří Bačinský
Jak postaveno: Ze stavebnice
Kategorie: Hotliner
Materiál: Celokompozit
Rozpětí: 1000 mm
Délka: 700 mm
Váha: 835 g
Plocha křídla: 12 dm2
Vrtule: Graupner 4.7x4.7
Motor: HET Typhoon 2W-20 3400KV
Elektronika: Graupner TX-16,YEP 60A,UBEC 3A FOXY,GPS
Serva: 3x S306G-HV TURNIGY
Baterie: NANO-tech 4S-2800mAh 60/120C

Hodnocení

9.29
z 10 | 7 hlasů – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

Krásné,rychlé,ale nelítavé tak bych to jednou větou shrnul! Byl 3x na letišti a vždy to
skončilo pádem alá šroubovice do země a to hned jak došlo ke stažení plynu !
Podle recenzí jsem očekával pohodovou a rychlou raketu,ale to se nekonalo!
Kupoval jsem ho na rc bazaru a někomu ležet doma dlouhých 7.let nedotčen v krabici a na první pohled,že by byl špatně uskladněn a pokroucen,tak to nebyl!
Těžiště výrobce udává 45-47mm to dodržel podle vyvažovažky a po hození z ruky na čumák rozhodně težký ani lehký nebyl,vypadalo to,že vše je v cajku,výchylky opravdu malé jak píše výrobce,protože
ze zkušenosti vím,že čím rychlejší éro tak tím menší výchylky!
Zkoušel i pak napípat 0.5-1.mm negativy na křidélka a zázrak se nekonal! Prostě bez motoru
neklouzal a šel hned do vývrtky! A to jsem se domníval,že na přistání bude rychlý,tak měl i v mixu křidélka nastavený na brzdu! Byl jsem natolik zklamán,že 14.dní starý motor vyndal a prodal ho přes inzerát hned druhý den a teď ESCAPE slouží jako mohyla !!!

PS: stavěl a vymejšlel carbonové kravinky a bylo to k ničemu !

Vysněná 300km/h. se odkládá !!!

výkon: 940W / 65A Li-pol Nano-tech 4S 2800mAh 60C

Komentáře

26.6.2017 21:09 -------------
Hele chyt jsem ňáký prasení a procházím technickou krizí : éra nelítaj,technika nedrží, motory a regulátory hoří a neustále odcházím z letiště kvůli závadám !!!
Sezóna je v půlce a já byl letos nahoře cca 10x !
Jediné co se povedlo byl zálet a prodej AG WAGONU !
26.6.2017 18:29 -------------
A ouuuuu...... Kocourku za tohle ti dávám palce dolů !!!
21.6.2017 14:54 -------------
Ahoj a díky za radu,ale jak psal tak HET je prodán a na laborování s těžištěm
huž došly nervy :-) !!! Do budoucna jedině něco z větším rozpětím co bude vypadat jako F5D !
21.6.2017 11:22 -------------
Ahoj, já bych nad ním ještě hůl nelámal, ale šel bych s těžištěm až na náběžku.Potom bych opatrně ubíral zátěž. Podobně jsem zalétával Diona a nakonec jsem ho naučil létat. Počet havárií ani nebudu uvádět.
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2024 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek