QB.15 Revival
Parametry
Výrobce: ja
Rozpětí: 1250 mm
Délka: 900 mm
Váha: 1250 g
Plocha křídla: 26 dm2
Vrtule: 10x7"
Motor: Turnigy LD3730-1000kv
Elektronika: Turnigy 60A ESC
Serva: 2x TG9e 9g ekonomicke, plastove
Baterie: 3s 3000mAh
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Postaveno z výřezů od Flyingwood (Vánoce 2018), částečně upraveno: podvozek - místo přední nohy kolečku dozadu, čumák lehce upraven, koncové oblouky křídla, předěláno uložení podvozku, zvětšena výškovka.
Byla to moje první stavba RC modelu (nepočítaje menší házedla v mládí), výřezy stavbu urychlily, ale obsahovaly jen žebra křídla a bočnice + přepážky trupu. Ocasky si člověk si člověk staví sám. Na plánu je opomenut pásek ke spojení horní a dolní smrkové lišty v křídle, tak aby to vytvořilo nosník.
Na fotkách ze stavby původně kolečka moc vzadu (dle plánu), tím, že jsem nedával kolečko dopředu, ale na ocas, to mělo fest tendenci přepadávat na čumák, po záletu jsem překuchával více dopředu.
Zálet (07/2019) se úplně nepovedl - moc přetažený start, málo výkonu (vrtule 9x6") > pád > nalomený ocas.
Druhý pokus (též 07/2019) již OK, po mých zkušenostech s bubliňáky to chtělo více rychlosti (pořád nad 50% plynu), ale jinak létal poslušně.
Původní osazený motor byl Turnigy D3530/1100kV, na 3S se mi jevil jako slabší.
Po 2měs létání (09/2019)- odlétáno cca 5 letových hodin - praskla guma držící křídlo > havárie, překvapivě kromě zrušeného předku po čelní okýnko tomu nic moc nebylo. Foto po rekonstrukci s černým předkem, výměna motoru (D3530 dostal ránu a ložiska byla KO) za silnější LD3730 > silnější, příjemná rezerva výkonu, lépe se s tím létá, přestože je to stále poslušné.
06/2020 stavba druhého křídla s křidélky bo jsem zvyklý je na ostatních modelech mít a více zatáčím s nimi jak se směrovkou.
Komentáře