Takovy vetron. Puvodni Raskuv plan na 400 zvetsen na rozpeti 1400mm. Plosne zatizeni tusim 35 g/dm^2. Ted zatim neletuschopna po havarce, ale uz je spravena, jen premyslim jake aku tam dat, protoze KOKAM 2000mAh se v danem rozmeru prestaly delat /starsi 15C typ/ :( . Cumak je o neco prodlouzen kvuli tezisti /byl pouzit lehci motor a akumulator se nedal jiz posunout/.
Nedalo mi to a musel jsem se vrátit zpět.. Koukal na tvé modely a zastavil se tady.. Moc hezké !!
Dávám 5 !!
Luxusní konstrukce, propracované a nádherný závěr..
Stav dál, děláš čest našim modelářům, máš na to ruce.. Ať se jen a jen daří...
Bačkory jsou z laminátu. Připevnění ke křídlu je vyřešeno přes blok z EPP, takže při nejhorším bačkora zapruží a nanejvíš se odře pokud bylo moc tvrdé přistání bez podrovnání. Laminát je na blok EPP přibodován vteřiňákem. Pružení podvozku s kolem zabezpečuje ocelová struna 3mm, která z bačkorou vůbec není spojena a tak rázy při přistání se na ni tolik nepřenáší. Struna je napevno vlepena do přeližkového žebřa křídla. Další tlumení rázů je použití mechových kol. Na fotkách jde vidět přechod EPP-laminát, ale EPP je stříknut lihovou barvou, takže tolik to nebije do očí a svou funkci uspokojivě plní.
Plan byl CRD (co ruka dala) hlavně pro žebra křídla spojek v lomení křídla, ale popral jsem se s tim. Had je samolepící folie. Podklady mám v Corelu 9.
Pěkný warbird, gratuluju. Klasická stavba a pěkná předloha tisíckrát překonává veškeré ty kuličkolety, které se množí jako houby po dešti. Též hodnotím nejvyšším stupněm.
Fotky jsou z jedné veřejné akce tehdy 0. ročník dvoumotoráků Halenkovice 2007. Jinak domovské letiště jsou Otrokovice /a kde za WW2 byla i škola kadetů na tyto stroje/.