Toro 900
Parametry
Výrobce: Telink
Rozpětí: 900 mm
Váha: 420 g
Plocha křídla: 26.2 dm2
Vrtule: APC 7*5 E
Motor: Turnigy 28-26 1350Kv
Elektronika: Turnigy Plush 25A, Corona 6k RP6D1 synth.
Serva: 9g Hextronic HXT900
Baterie: Rhino (Zippy) 1250mAh 3s1p 20C
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Samokřídlo jsem vyztužil uhlíkem 1,5mm u náběžné hrany a 2mm u motoru (vše z obou stran). Dále je vyztužen trup 1,5mm laminátovou tyčkou. Kouskem (asi 7cm) laminátové tyčky jsem také nahradil, původní vyztužení skelnou páskou obou směrovek v okolí odtokové hrany. Prý dochází v tomto místě k natržení směrovek, no uvidíme snad bude ten sklolaminát dostatečně pružný. Pruhy na spodku jsou nastříkané oranžovou barvou na styro. Náběžnou hranu a trup jsem dále vyztužil skelnou páskou zažehlenou na odmaštěný povrch = drží jako čert ;) Baterku jsem vybral speciální nízko profilovou s výškou jen 17mm a tenhle tříčlánek padne do trupu jako ulitý.
Toro je osazené bystou pilota 40mm vysokou. Za tímto účelem jsem zbastlil malý kokpit se štítkem z PET lahve. Je to přilepené pomocí suchého zipu a tavného lepidla.
Zvukový projev při plném plynu je parádní, zvlášť když je letadlo jen pár metrů ode mne ;)
Komentáře
Srovnáváš nesrovnatelné. Za prvé každý má jiná měřítka a nároky, co se mě týká je rychlost víc něž dostatečná. Při plném plynu se pohybuje přes 80km/h (měřeno odhadem dle aut na souběžné silnici). Za druhé máš úplně jiný motor, vybavení a také jinak řešené vyztužení. Všechny tyto drobné odchylky se podepisují na tom jak se křídlo v letu rozvibruje a jaký je výsledný zvukový projev.
Tak jsem na tvůj popud na svém Toru vyzkoušel stejnou vrtuli 7/5 - zvuk zas tak super neni, tah taky žádná sláva - dneska raději vyzkoušim APC 7x4 - jsem zvědav.
O víkendu jsem ho konečně zaletěl, model letěl hned na poprvé. Nárazy větru kolem 4m/s mu nečinily větší potíže. Trimovat nebylo co, pečlivé nastavení výchylek a neutrálů se vyplatilo! Pilot je přilepen pomocí suchého zipu a tavného lepidla. Měl jsem trochu obavy, ale drží jako přibitý :) S uvedeným motorem a vrtulí má velmi slušnou rychlost a fantastický zvuk!
Pilot není žádný sebevrah, ale profík každým coulem. Po celou dobu letu nehnul ani brvou :-D
ten pilot je takovej mensi sebevrah :))). Ja bych do samokridla nesed. Ale napad je to zajimavej, jak ozivit tuhle deltu. Pekne