hydroplán Kaiman
Parametry
Výrobce: vlastní konstrukce
Rozpětí: 1120 mm
Délka: 1100 mm
Váha: 990 g
Vrtule: 9x5Levá+9x5Pravá
Motor: 2xMIG-400+red MP-JET 1:2,33
Elektronika: 30 A regl ss, rx Hitec hs-04 MG
Serva: 9gr.modrá-čína(modrá)
Baterie: alternativně-3s lipo-2200, nebo 8s800mah
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Volná variace na téma Ctalina.Stav. materiál je izoflor tl.3 mm(podložka pod plovoucí podlahu)..Ten je nalepen na subtilní kostru trupu z hranolků3x3 mm.Křídla profil clark-Y.Profily z izofloru nasunuty mezi dvě pasnice4x2(veškerá vnitřní konstrukce křídla).Celé křídlo pak"zabaleno"potahem z izofloru.Konc.oblouky jsou z plné, tvrdé fasadní izolační pěněné desky.Čumák trupu rovněž plný z téhož materiálu.VOP+SOP slepené ze dvou desek izofloru TL-3mm.Výkony s 3s lipol jsou na čtrt plynu okolo 20 min.Obě pohonné jednotky dávají tah asi 700gr(měřeno na klasickém mincíři), což se projeuje na ohromné stoupavosti pod strmým úhlem náběhu.Model má též odnímatelný hlavní podvozek pro provoz z trávy a asfaltu (rozběh jen9 m.).Ostruha je pevně spojena se směrovým kormidlem.Celý model ptažen matnou čirou laminovací knihařskou folií na obálky knih a časopisů.
.přidal jsem foto letounu z nějž se postupem času Kaiman zrodil do konečné podoby..
Komentáře
Chtel jsem se váz zeptat co se vipali z elektroniky u hydroplana jinač hydroplana mate peknyho davam za 5
me se taky moc libi! a je zajimave videt z ceho to vzniklo :o)
Plánky nevedu, neb jsem lenoch a kreslím si pouze zmenšený náčrt 1:10-u všech modelů-a míry překresluji rovnou na materiál.Namalovat plánek je fuška a náročná práce na představivost, no a já chci hned stavět.pokud mne napadne nějaký hůře zapamatovatelný detail, ihned jej rozkreslím do sešitku a pak jej začlením do stavby.No jáuž jiný nebudu...Tím se všem omlouvám..
Je to super! Nebyl by plánek? Hodnotím 5.
je to docela pekne, trojku si nezaslouzi