Pro Volente : většina éra je slepena z depronu 6 mm (Bauhaus), trup je vybroušen ze žlutého izolačního styroduru.Náběžné hrany a sací otvor jsou olepeny smrkem 5x2. Celé je to lepeno pětiminutovým epoxidem, natřeno Balakrylem a polepeno vyplotrovanými znaky a nápisy. baterka je zasunuta do spodní části trupu před sáním a má deklík na dva šroubky. Sací tunely jsou průchozí až k motoru, středem spodní části vede od sacího otvoru až k motorové přepážce úzký tunel, ve kterém je regulátor, přívodní kabely a přijímač. Ten má propíchnutou díru až na hřbet, kudy je protažena (dále volně vlající) anténa. Na spodku trupu ( je to vidět na fotografii) jsou oboustrankou přilepeny nemaketové kousky EPP, které fungují jako "podvozek" při přistání.Těžiště vychází plus minus do místa vyvedení antény na hřbetě trupu (viz první foto) - přišlo mi tak trochu opticky vepředu, ale takhle to slušně letí. Kachní plošky jsou pevné a mají kladný úhel náběhu cca 1,5 stupně.Křídlo je zhruba v první a druhé třetině výšky trojúhelníka příčně zpevněno uhlíky 1 mm zatlačenými a zalepenými do mělkého zářezu na horní i spodní straně proti sobě. Při lepení podélných prvků trupu na křídlo je třeba počítat se smrštěním lepidla (už je to pměrně dlouhá úzká plocha) a celek během lepení zatížit na rovné ploše.