Pro všechny...Ta povrchovka na CZ marking je už hotova( L-39 C-První maskovací kamufláž z khaki a tmav.zelených polí+patina opotřebení.Evid.číslo 4004(první Albatros nulté či první serie u letectva čssr jež byl spolu s ostatními z bílošedé skorocivilní kamufláže přestříkán tuším v LOT Trenčín na standardní kam.schema druhé poloviny 70 tých let.Do souč.doby se yměnilo ještě dvojí barev.provedení po dnešní dvojí šeď..Jinak ty podvoykové nohy jsou :přední-mosazná trubička z anteny starého vysilače, v ní plastová na vedení pístnice pružení.Na té anténní trubce je napájen držák stabilizační tyče(konzervový plech-0,2 mm.Vše ostatní jsou klasické vidličky na táhla a pérko z průpisky a plastová destička z rozbitého kastlíku na vercajk.Zadní nohy :původní nohy ponechány, pouze místo kolečka je na jejich konec nasunuto rameno vyrobeno z úhlové páky na ovládání plovoucích výškovek větroňů (Graupner)Modeláckou nepoužívat, je měkká a po zatížení se kolečka rozčapnou..Vypružení je systémem "past na myši"-struna 0,8 3 závity kolem hlavice páky a osy jejího navlečení. Jeden konec pružiny opatřen zohnutím do háčku zaklesnut do podvozk.nohy druhý konec se stejným háčkem zaklesnut do poloviny délky ramene.Vše krásně skoromaketové a navíc funkční (nádherná přistání-zatím na asfalt) C o se navýšení hmotnosti týče, nic dramatického se neděje..Původní hmotn. 650 gr vylezla jen na 700 gr,(kuchynská pérová váha) a to se všemi úpravami na modelu, servem vytl.klapek a jejich mechanizmem navíc.Jinak stíhačka to nikdy nebyla a nebude. Dle mého hrubého odhadu to dmydhadlo tahá na 3 čl.lipol cca 400 gr.Za to let je velmi pomale realistický, je na vše dost času.Ty klapky jsem pro jistotu vyzkoušel ve velké výšce a éro udělalo "kobru"(hrubě namíchány mixy klapky-výškovka) takže zálet je dokončen bez nich, ale i tak je přistání příjemná záležitost a start rovněž.Jen doporučuji s původní baterií nastavit na výškovkovém kanálu EXPO pro zjemnění práce z výškovkou kolem neutrální polohy kniplu, protože je velmi citlivá jelikož s tou akusadou-1300 3s je to troch u těžší na ocas a celý let byl vlnkovatý... po montáži větší akusady 2200 3s je těžiště v pohodě. To vychází dle programu na výpočet 80 mm od náb.hrany při stabilitní zásobě 7 procent a 83 mm při zásobě 5 proc.(tady se ty exponenciály už hodí taky)...Zkrátím to je to pohodové éro pro vstup na JET kolbiště, ale pro někoho kdo samozřejmě nelítá poprvé...s čímkoliv...
jakmile mi dcera "zase" půjčí digifoto dám o pivo míň a nafotím to celé znovu, už v CZ kabátě..