L-39 C po tuningu..
Parametry
Výrobce: Freewing+Já
Rozpětí: 800 mm
Délka: 980 mm
Váha: 700 g
Vrtule: 5 lopatek
Motor: EDF-AC-velikost 300 65 mm
Elektronika: MZK Twin 5ch+Turnigy Plush 30 A
Serva: 4x Hextronik gr.
Baterie: 3s lipol 2200 Zippy
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
..Tak konečně je dodělán kabátek...Ve vzduchu k nerozeznání od skutečného Albatrose..Celková váha narostle na 700 gr., ale poznat to není, obzvláště když jsem vyrobil vztl.klapky.Což mě ještě evokuje k nápadu na ty závěsníky vyrobit raketnice, ovšem střílet už nebudou.. :-)) Je to jedovaté na polohu těžiště.Dle výpočtu programem by mělo ležet 80-83 mm od náb.hr.Je též rozumné dát si dvojí výchylky na VOP, anebo expo.Na výškovku je dost citlivý, hlavně při zadní centráži...
...jo a pro fajnšmekry z oboru FOTO se omlouvám, je to vše z mobilu před startem
....A pro fajnšmekry co kritizují povrchovku, tak ty odstíny zelených barev odpovídají prvním barevným schematům L-39 na konci 70 týhch let.Pak se do souč.doby 3x změnily...A ty stříbrné flíčky tu a tam, to je patina...Jsem navíc kitař, tak jsem si to neodpustil.Možná to vyfotím normálním aparátem a pošlu sem znovu..........Tak jsem to celé přefotil digitálem...
....Po asi pěti startech dmychadlo vyplivlo všech pět lopatek při startu..můžu li poradit, vyhněte se po poškození orig.dmychadla v setu L-39, koupi stejně vypadajícího a pasujícího dmychadla za neodolatelných 13 dolarů...Obě dmychadla došla s poškrábaným pláštěm od lopatek, vibrovala tak, že při vyšších točkách šli lopatky po stěnách.Po marné snaze povolit křížový šroubeček v ose kuželu jsem zjistil, že je narvaný přes závit, nakřivo a drží tím kužel (jeho hrot) mimo osu asi 2 mm .Nakonec jsem je vyhodil obě a nechal si jen motory.Oprášil jsem starou skříňku z původního dmychadla, na unašeč napajcoval zkrácenou třílistou GWS 9X5 a je klid a táhne to stejně...Chce to investici do kvalitního dmychadla, i když je z číny..např od topmodelu, nebo Belu.dražší, za to nejkvalitnější budou asi naše Vasafany..
Komentáře
Pro morce...ta váha vzrostla hlavně díky tomu tuningu-vztl.klapky-vybavení kabiny-pilot-úplně jiné podvozky(viz foto)Orig.model má nohy jen brnkací drátky...
Musím uznat, že kamufláž se povedla a řekl bych, že stará varianta je lepší než nová šedá. S tímto tuningem se divím, že váha vzrostla z cca 640 g na uvedených 700 g. Originál znám a vím jak létá, proto jistě majitelé těchto letadel by klapky ocenili. Oznámkoval jsem 5. Michal
Ahoj je to nádhernej letoun u mě je za 5. Nádherně propracovaná kabina ty budíky,pilot......
Moc pěkný kousek. Krásně nabarvený a vypiplaný. Jediné, co mi chybí, jsou údaje. Vždycky mě u každého modelu zajímá, jaké je v něm vybavení a jak je to veliký. Ale 5ka Tě z mé strany stejně neminula. :-)
Je to parada, i na tech fotkach me strasne bavi na to koukat :o)
Ten pilot z molitanu je super dávám 5 l-39 se mi líbí a v týdle kamufláži obzvlášť
Koukám, že si už děláš alibi dopředu. Myslím tím tu povrchovku. Je to totiž jedna z mých mašin a opravdu nyní už lítá v odstínech jinších a to v šedé. Jen ta žlutá zůstává. Ale já bych nekritizoval, jen bych upřesnil nynější stav. Jinak jako u jiných Tvých modelů = pěkná práce a jen tak dál. Michal