Boeing US NAVY
Parametry
Výrobce: jasamdoma
Rozpětí: 700 mm
Délka: 560 mm
Váha: 477 g
Plocha křídla: 18 dm2
Vrtule: 220x130 3 list.-ze styrokitu
Motor: bm-2410-9-čínský dělník
Elektronika: co je zrovna neobsazeno(tolik toho nemám)
Serva: opět čínští dělníci hextronici 9 gr.
Baterie: 3s lipol 1000 zippy
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
.Za boha si nevzpomenu číslo typu tohoto předválečného nejlepšího prvního palubního stroje, vím jen že se jedná o boeing...Křídla- klasická stavba s clarkem Y.Servo křidélek v centroplánu spod.křídla.Celý trup i vnitřní přepážky z potpronu 4 mm, pouze motorová přepážka je topol.překl.4 mm. Hlavy válců jsou vlastně měchy co se cpou do lékových špuntů aby vymezovaly prostor pro tablety na co nejmenší(aby se nedrobily hrkáním).podvozekje drát č 1,5 a pomocné nohy podvozku jsou řešeny jako teleskopické válce(slámka na pití a v ní běhá bambusová špejle).U skutečného stroje vypadá podvozek trochu jinak, ale kráse to moc neubírá.Motorový kryt je část plast.pixle od granka( ta spodní-už se nevyrábí).Pilot je vystrouhán z obyč.jemnozrnného polyše-no ušetřil jsem dobrých 30 kč....Letový projev-pro silné povahy...obrovská obratnost v podélné, příčné, svislé rovině.Start ze země problémový.Krátký trup a výkonný motor vyžadují koordinaci všech kormidel už při rozjezdu, takže opět pro otrlé piloty.Jistota je hod z ruky.Klouzavost je díky malé váze a většímu čelnímu a vůbec odporu tzv. jedna ku noze...Tudíž malá, ale let je plně řiditelný.Takže rozpočet na přistání se dá udělat i přes topoly kolem hřiště, aniž by ste byli dlouzí. Minimálka je úplně skvělá, ovšem pozor na přidávání plynu....Reakční moment vrtule je pak v převaze. Stoupavost je taky ohromná.co mi vadí nejvíc je bohužel nutnost tahat za letadlem cca 50 cm anteny.Na 2,4ghz zatím nemám..Potah je povrchově jemně drsná matná nažehl. folie(průsvitná) na laminování obálek knih a lepších časopisů.Barevné plochy jsou stříkány autoemaily ve spreji....
Komentáře
to jenikl...
..je vidět že jsi asi neseděl v pořádným éru... :-)) V mládí jsem plachtařil a ve VT-116 Orlík toho místa taky nebylo...
nevim, jestli to delaji fotky, ale v te kabine bych dostal klaustrofobii :)
to je skoro urcite F4B (Fabled Four) - a ty backurky mu slusi :o) moc se ti povedl, opravdu nadhera!
...na video nejsou lidi a sám to riskovat nemíním. Jsem trochu modelář samotář...
krasnej kousek ,supr motor . hezké .budeš mít i video? jasnejch 5:) letu zdar