Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Ročník:1962

Modelář od:1977

Bydliště:Bochoř-okr.Přerov

Letiště:Řikovice nebo doma a kde se dá.....

...výhradně stavím své konstrukce a rád experimentuji na polích neoraných..Ano i já jsem podlehl ARF životu, ovšem pouze ve dvou kusech..L-39 a Piper J-3 Cub od CM -pro.-má srdeční záležitost-..Další neplánuji..Alespoň..Tak nevím letos-2010 -zase něco přibylo..holt času je čím dál méně a čína je levná....

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

Boeing US NAVY

Parametry

Výrobce: jasamdoma
Kategorie: Polomaketa
Rozpětí: 700 mm
Délka: 560 mm
Váha: 477 g
Plocha křídla: 18 dm2
Vrtule: 220x130 3 list.-ze styrokitu
Motor: bm-2410-9-čínský dělník
Elektronika: co je zrovna neobsazeno(tolik toho nemám)
Serva: opět čínští dělníci hextronici 9 gr.
Baterie: 3s lipol 1000 zippy

Hodnocení

9.22
z 10 | 18 hlasů – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

.Za boha si nevzpomenu číslo typu tohoto předválečného nejlepšího prvního palubního stroje, vím jen že se jedná o boeing...Křídla- klasická stavba s clarkem Y.Servo křidélek v centroplánu spod.křídla.Celý trup i vnitřní přepážky z potpronu 4 mm, pouze motorová přepážka je topol.překl.4 mm. Hlavy válců jsou vlastně měchy co se cpou do lékových špuntů aby vymezovaly prostor pro tablety na co nejmenší(aby se nedrobily hrkáním).podvozekje drát č 1,5 a pomocné nohy podvozku jsou řešeny jako teleskopické válce(slámka na pití a v ní běhá bambusová špejle).U skutečného stroje vypadá podvozek trochu jinak, ale kráse to moc neubírá.Motorový kryt je část plast.pixle od granka( ta spodní-už se nevyrábí).Pilot je vystrouhán z obyč.jemnozrnného polyše-no ušetřil jsem dobrých 30 kč....Letový projev-pro silné povahy...obrovská obratnost v podélné, příčné, svislé rovině.Start ze země problémový.Krátký trup a výkonný motor vyžadují koordinaci všech kormidel už při rozjezdu, takže opět pro otrlé piloty.Jistota je hod z ruky.Klouzavost je díky malé váze a většímu čelnímu a vůbec odporu tzv. jedna ku noze...Tudíž malá, ale let je plně řiditelný.Takže rozpočet na přistání se dá udělat i přes topoly kolem hřiště, aniž by ste byli dlouzí. Minimálka je úplně skvělá, ovšem pozor na přidávání plynu....Reakční moment vrtule je pak v převaze. Stoupavost je taky ohromná.co mi vadí nejvíc je bohužel nutnost tahat za letadlem cca 50 cm anteny.Na 2,4ghz zatím nemám..Potah je povrchově jemně drsná matná nažehl. folie(průsvitná) na laminování obálek knih a lepších časopisů.Barevné plochy jsou stříkány autoemaily ve spreji....

Komentáře

to jenikl...
..je vidět že jsi asi neseděl v pořádným éru... :-)) V mládí jsem plachtařil a ve VT-116 Orlík toho místa taky nebylo...
15.5.2009 07:25 JenikKL
nevim, jestli to delaji fotky, ale v te kabine bych dostal klaustrofobii :)
13.5.2009 19:39 wroum
parada
12.5.2009 22:02 were
to je skoro urcite F4B (Fabled Four) - a ty backurky mu slusi :o) moc se ti povedl, opravdu nadhera!
12.5.2009 21:17 Ondra
Hezký moooc!!
12.5.2009 21:16 spitfiremk1
...na video nejsou lidi a sám to riskovat nemíním. Jsem trochu modelář samotář...
12.5.2009 19:36 maca_iq
krasnej kousek ,supr motor . hezké .budeš mít i video? jasnejch 5:) letu zdar
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2024 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek