CAP 232
Parametry
Výrobce: Black Horse
Rozpětí: 2070 mm
Délka: 1850 mm
Váha: 6430 g
Vrtule: Bomi 22x10, 22x8
Motor: DL 50
Elektronika: Futaba FF6
Serva: Hitec 475 HB
Baterie: Ni-Mh 1800mAh, Ni-Mh 3000mAh
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Můj ,,Druhej,, CAP. Oproti prvnímu CAPu s rozpětím 1850mm je tohle éro klidnější. Mam za sebou teprve pár letů, ale zatim jsem spokojenej. Váha 6430g a tah motoru 11400g. Jediné, co jsem oproti originálu měnil, byly pantíky a umístění nádrže na těžiště. Stejně tak jako psal,, Hubon,, i já mám s CAPem kladné zkušenosti. Nepřijde my nijak záludný, pokud na to máte ruce, zalítne opravdu dost, ale 3Dčko to neni. Foto s krytem doplním....
Video z letu. http://www.youtube.com/watch?v=5bpvgvPIhTw
7.6.2009
Dnes jsem měřil hmotnost CAPa a plně osazený včetně paliva váží 6430g.
Komentáře
Jj. Duralu taky věřim. Letiště ve Lnářích je BEZ provozu. Občas tam přistane nějaký letadlo, ale jinak je letiště prázdný. Kluci na motkách většinou blbnou na jedný dráze, ikdyž už to teď hodně omezily a my máme dráhu druhou. Jsem za něj taky rád, protože jinak tu u nás moc prostor pro létání s většíma letadlama neni.
Jo jasně, dural už bude fungovat. Jinak fotky s haubnou moc pěkné. Taky jsem se díval na mapách na to tvoje letiště, moc pěkné. To je bez provozu? Jestli jo, tak velká závist. Fakt paráda.
Čau Miki. Muj první CAP byl létaný když jsem ho kupoval a hlavně měl křídlo vcelku. Že tam nebyly žádné výztuhy jsem zjistil paradoxně až po pádu. Nicméně novej CAP má křídla dělená , která se nasouvají na duralovou trubku. Tomuto uchycení už věřim. Jinak dík
Nazdar chlape, jen kontrolní otázka? Pevnost křídel jsi zkontrolovat? Vzpoměl jsem sil na fotky tvého prvního Capa, tak proto ten dotaz. Tohodle by byla dvojitá škoda. Takže Letu zdar.