Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených
Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

Proxima II

Parametry

Výrobce: Reichard modelsport
Kategorie: Větroň
Rozpětí: 2780 mm
Délka: 1230 mm
Váha: 2230 g
Plocha křídla: 55 dm2
Vrtule: 12/8
Motor: MVVS 4.6/1120 sport
Elektronika: Turnigy Sentry 60A
Serva: 4x HS-81, HS 65HB, HX5010
Baterie: 3sLiPo 4Ah 20C Zippy, 3s 4Ah Turnigy 20C

Hodnocení

6
z 10 | 4 hlasy – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

První spadla jako zralá hruška, tak stavím druhou s rozumnější elekronikou(čína už jenom regl a servo směrovky) a posléze s rozumnějším přístupem k 1. záletu.
Pozn.: Fotky jsou ze "stavby" prvního kousku.
Při "stavbě" druhého už nefotím, neboť to dělám bez zbytečných blbinek, tzn. "fofrem, ale akurát". Vypr. jsem se i na všemožné rovingování a zesilování trupu.
Doufám, že to éro není nad moje schopnosti(konstrukční, pilotážní :-).

UPDATE 24/09/09:
Tak se nakonec povedlo. Zálet jsem absolvoval na plevellem zarostlém poli řepy, takže nezdařilé odhozy končily bezpečně v "bavlce". Nejprve jsem natrénoval bezmotorový odhoz pouze z ruky, bez vysílačky(jakoby volný kluzák), až se povedlo, tak jsem přešel k odhozu se zapnutým pohonem na 50%. No a pak už to šlo, skoro, samo. Výtah nahoru, vypnout motor, klouzání dolů - teda hodně dlouho dolů. Páč to fakt furt letí a letí.... Přistání je pro mě, zatím(nemám mix butterfly), přinucování Proximy přilepit ju k zemi.
Teď už odhazuji při 100% plynu, stačí fakt pustit trup z prstů a je fuč nahoře, bezpečně.

Podle různých rad a inspirací od zkušených proximistů(m2, a další), už se mi daří vyludit nějaký ten líbivý tón při průletu kolem hlavy.

MVVS 4.6/1120sport - se zatím jeví jako ideální pohon pro moje potřeby. Po přistání vlažný motor i regl(skoro tělesná teplota). A to je prozatím osazen nevhodnou vrtulí "čína" 12/8, která staticky zatěžuje pohon cca 60A. Ale styl rychlo-výtah 100-200m(fakt nedovedu odhadnout) na pár vteřin a pak delší kluz, stačí na dostatečné ochlazování. Trošku zvláštní mi přijde systém proudění chladícího vzduchu přes tento motor - od zadního čela na přední prořezy v plášti po obvodu - čili nasává teplý vzduch z kabiny a vyfukuje předem(kde by měly být otvory v trupu hned za čelní motorovou přepážkou).

Jinak, je to krása v pohybu.

UPDATE 26/09/09:
Dnes se mi "čína" 12/8 vrtule při výtahu vytrhla z čepu unašeče - následky: naštěstí žádné (krom 1 listu vrtule samotného). Vibrace od jednoho listu akorát způsobila odjištění zámku krytu kokpitu a následném odletu za letu, naštěstí později jsem kryt našel. Ponaučení - čínu příště akorát na talíři :-).

Komentáře

Tak převážil jsem to dnes všecko znova osazené:
křídlo:454g / 453g (vše HS-81)
VOP: 44g
Trup: 883g
3.9.2009 21:54 mikejjr
L: 377g / P: 357g (prázdné). Osazené ještě zvážím.
Váhy z prvního éra:
L: 470g / P: 438g (prázdné)
L: 523g / P: 490g (osazené - 4x HXT900) . Už jsem to psal i na rcmanií.
3.9.2009 12:11 Slavoo
Presne tak je zbytočné niekde zosilovať, keď to povolí zase inde a možná aj na horším mieste.
Keď s tým ráchneš, tak to nepomôže potom ani celo-uhlík.
Este prosím ťa, ak sa ti bude chciet zváž mi samostatne (l. - p. krídla). Najlepšie, keby si ich mal este pred osadením. Ale i tak, ak ich máš už kompletní.
Dakujem.
Slavo
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2024 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek