Říkáme mu Pyloňák
Parametry
Výrobce: Domácí tvorba
Rozpětí: 750 mm
Délka: 520 mm
Váha: 268 g
Plocha křídla: 8 dm2
Vrtule: Homemade 4x4 full carbon
Motor: Speed 400/ 7,2V
Elektronika: JES 020, Duplex 4k
Serva: 2x Multplex Nano-S
Baterie: 3sTurnigy Nanotech 950mAh
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
K pořízení tohoto letadélka mě poňoukl kolega, které má to samé v červeném. Sviští to pěkně vzduchem, ale není to nijak záludné, jenom musí letět rychleji. Ovládáno je pouze jedno křidélko v levé části křídla (úplně stačí) a výškovka. Je to celkem adrenalinové polétání, s kolegou provádíme i závody okolo keřů, pylony zatím nemáme. Letové foto - špatně se to fotí, je to malé a rychlé.
Na třetím obrázku naši dva "pyloňáci".
Komentáře
Ahoj Mirku, vidím , že se ti hangár rozrůstá. Já jsem zůstal pozadu a už tě asi nedohoním, ale přeji ti, ať ti to létá a hlavně, kolik startů, tolik přistání :-) Jirka
to není zas tak moc pravda,dvě křidélka znamenají menší výchylku a to znamená i menší odpor. Já jsem s továrním laminátkem lítal 230-240km/h ale byl tam stříďák z HC za cca 250kč. Svištělo to hezky,ale lítal jsem už v helmě,ono to sice váží jenom 350g ale při těch 60m/s... p.s. bylo to konstruhované na 400 tj mělo to slabých 700mm
a hlavně s dvouma křidýlkama by to mělo větší odpor a tudíž ztrátu rychlosti ne ?
To jedno křidélko stačí, musí. Ovládání druhého křidélka už by se stejně nevešlo.
jedno kridelko má tušim aj 747čka
1 kridelko?!? to jsem bral vzdycky jako nejakou nouzovou variantu! :)