Parametry
Výrobce: vlastní
Rozpětí: 1530 mm
Délka: 1540 mm
Váha: 4000 g
Plocha křídla: 47.5 dm2
Vrtule: 12x6 (13x6,5) + 9x6
Motor: EMAX BL 2815/09 + EMAX BL2215/20
Elektronika: 2x regulátor RAY 40A, přijímač Hitec HFD-08RO
Serva: 2xHitec HS-81, 1xHS-311, 1xHS-475HB, 1xHS-75BB, 1x MS-9136MG
Baterie: 2xLi-Pol 2200 mAh 11,1V + 4,8V/2000 mAh
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Jedná se o model klasické konstrukce (smrkové nosníky, balsa + překližka) stavěný podle monografie od Marka Ryśe. Žebra v křídle jsou z překližky tloušťky 3 a 4mm a balsy 2mm, nosníky 5x3 (+ torzní skříň), lože zatahovacího podvozku (kola mají průměr 110mm) z překližky tl.6mm, potah je proveden balsou tl.1,5mm. Trup je tvořen přepážkami z překližky tl. 2,4 a 6mm a balsy 3mm. Dále jsou v trupu jako konstrukční prvek 2 motorová lože z překližky 3 a 4mm z toho to přední slouží zároveň i jako lože příďového zatahovacího řiditelného podvozku (průměr kola 73mm). Ocasní plochy jsou konstrukční z nosníků 5x3 a balsových žeber tl. 1,5mm, potah balsou 1mm. Dornier bude potažen papírem JAPAN a nabarven barvami REVELL (2 odstíny zelené zezhora, světlemodrá zespodu).
15.11.2009 - Tak dornier čeká už jenom na dvířka předního podvozku, kabinu, patinu a znaky........ a bude hotovo...
24.11.2009 - A je hotovo! Bylo nutné přidat jedno servo (micro CARSON) na dvířka předního podvozku a přijímačové baterie SANYO eneloop 4,8V/2000 mAh...
Video podvozku:
http://www.youtube.com/watch?v=otDALdWAai0,
http://www.youtube.com/watch?v=9IkFtF5LTYk