ASW-27
Parametry
Výrobce: RKM
Rozpětí: 4200 mm
Délka: 1720 mm
Váha: 5100 g
Vrtule: 16/8
Motor: MEGA 4130-6
Elektronika: Přijímač Hitec HSD09RQ
Serva: 5xHS125Mg, 1xHS425BB, 2xHS81
Baterie: Power Ion 1300 5S2P
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Model má zatím nalítáno 25 hodin v termice i na svahu. Ještě nebyl čas vybavit kabinu, tak snad se k tomu přes zimu dostanu.
Komentáře
Výchylky mám cca 30 stupňů. Diferenciace na křidélkách 2:1. Používám flaperon, výchylky poloviční než křidélka. Buterrfly nemám. Klapky na start i přistání cca 15° dolů, brzdy na páce plynu bez mixu. Po startu přepínám na plyn klapky. Jinak lítá to parádně už mám nálet přes 100 hodin.
tak už konečne finišujem. prosím ťa aké si nastavil velkosti výchiliek smerovka vyškovka kridelka klapky. ked vysunieš brzdy kolko maš k tomu namixovanú výškovku. klapky vysúvaš spolu s brzdami? na brzdenie používaš aj butterfly? dakujem letu zdar
Mám tam Hs-81. Od serva vede táhlo, na obou stanách jsou vidličky. Dělal jsem to už před 5 roky, takže si to moc nepamatuju. Do křídla jsem ze spodu vyřízl montážní otvor cca 10x5 mm, přes který se zapojí pinzetou vidlička k brzdám.
dakujuem za pomoc . mal by som ešte jednu otazku. ako si spravil nahon brzdneho štitu mne sa to tam nejak nechce zmestit dakujem
Sedlo výškovky bylo celkem rovné, stačilo jen lehce zabrousit. Těžiště mám v rozmezí podle návodu, už si nepamatuji kolik to bylo snad 75mm.
dakujem. ťažisko máš kde. ja mam sedlo vyčkovky dosť krivé budem to musieť nejak vyrovnať epoxidom. ty si ho mal rovné? dakujem
Na směrovce pod švýcarským znakem je vyřezaný otvor, vlepen rámeček na servo. Ze serva krátké táhlo k výškovce.
Původně bylo servo ve předu pod kabinou a náhon lanovodem, ale mělo to hrozné vůle.
riešim nahon na výškovku. mohol by si poslať fotku ako si to spravil. dakujem
Na obyčejnou kvalitní izolepu např. Tesa, 3M...
konečne som sa dostal ku kompletacii tohoto medelu. na čo si zavesil kridelka klaply a vyškovku. dakujem
Přepážka je z překližky tl. 6 má vyřezané otvory na chlazení motoru.Je vlepena epoxidem a kouty jsou vyplněny uhlíkovým rovingem.
Přepážka je z překližky tl. 6 má vyřezané otvory na chlazení motoru.Je vlepena epoxidem a kouty jsou vyplněny uhlíkovým rovingem.
Přepážka je z překližky tl. 6 má vyřezané otvory na chlazení motoru.Je vlepena epoxidem a kouty jsou vyplněny uhlíkovým rovingem.
dakujem a prosim ta z čoho si spravil motorovu prepažku. ako si ju dimenzoval. dakujem
Tak 4 krát do 300m zhruba. Teď používám Li-Po 5S 3000, stejná váha trochu lepší stoupavost.
pred chvilou som si ten model objednal. pišeš tam batery 1300mA. kolko krat si s tým schopny ist hore. dakujem
tak tohle me fakt zaujalo. je nadherne obrovskej!
Nemám nikoho hážu to sám jde to docela v pohodě v těžišti je nalepen hrubý smirek aby to neklouzalo.Startuji se vztlakama tři kroky rozběh a vší silou hodit,těsně před vypuštěním zapnout motor a je to v luftě.
Pěknej kousek.jak zvládáš těch pět kilo odhazovat nebo máš nejakého vrhače?