Zlín Z50LS ŠAD model
Parametry
Výrobce: ŠAD Model
Rozpětí: 1000 mm
Délka: 760 mm
Váha: 596 g
Vrtule: APC style 8x6E
Motor: RAY 2830/09
Elektronika: JETI Advance 18plus, REX 5 plus 35MHz
Serva: 4x 9g směska ( co bylo )
Baterie: 3S1 1800mAh / 3S1 2200mAh
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Ahoj... model jsem koupil olétaný ale v celkem dobrém stavu... řešení motorového lože + výztuha křídla 2mm uhlíkem tam už byla... motor byl naprosto nedostačující, prostor pro baterii malý, regl a přijímač žádný, serva směska ...
po několika modifikacích setupu motor/vrtule tam zůstal vcelku hbitý RAY 2830/09 a vrtule APC style 8x6E ( čína z HC )
naprosto nevyhovoval původní hliníkový podovzek - na 5.fotce ... vyměněn za uhlíkový podvozek od Reicharda ... SUPER funkce ( nelámu vrtule po tvrdším přistání - hliník se hrozně snadno ohýbal ) ... kolečka o něco málo větší... ostruha je řiditelná - náhon ze směrovky. Díky robustní uhlíkové výztuze v křídle je křídlo perfektně pevné a neohýbá se - pomáhá to k pěkným průběhům akrobatických prvků
jen nožový let je mizerný... plocha směrovky je malá a EPP je dost pružné
kryt kabiny je na 3M Dual Lock, kryt motoru a bateriového prostoru je klasický suchý zip ...
jsem s modelem spokojený ... není to žádný 3D akrobat ale dělá takovou pohodovou akrobacii jako originál ... letové časy s 3S1 1800 - 12minut, a s 3S1 2200 15minut pohodové akrobacie ...
Komentáře
Moc pěkná práce, začínám teď stavět to samé. Chci se optat, jaký průměr kuželovýho unašeče jste použil ?
Zdravim Kolego, rad vidim ze muj model sel v te "prave ruce" ! me proste to male elektro nechytilo ... ale jsem rad ze Tobe dela tolik radosti !!! At lita dlouho a vysoko.
(motor byl dle dop. vyrobce a prostor baterky byl na 2S ... serva jsou tam 2xJR241(kridla) ; 1xCarson; 1x nepamatuji ) - jen pro vysvetleni ;-)
tak ja v tom svojom starom zlinku som sa dostal az na motor c3530/14, lietadlo muselo byt ale dost tazke. Pri novostavbe sa teraz snazim si uz hmotnost ustrazit, aj ked som sa rozhodol spravit schvostove plochy z balzy, no uvidim. Vela zdaru
Celý ten "domeček" na kterém je motor jsem samozřejmě klasicky vyosil doprava a dolů. cca 2st. ( no máš pravdu, na tý fotce pouhé 2st nejsou dobře patrné ) Ale ten motor 2830/09 je natolik silný že se mi letadlo začalo vzpínat na plný plyn takže jej mám ještě potlačený podložkama o něco málo dolů...
U mňa za 5. Mrkni na môj. Potvrdzujem presne tie isté problémy ako u Teba, osobitne ten mäkký podvozok. Ozaj máš nejako potlačený a vyosený ten pohon ?