BAE Hawk
Parametry
Výrobce: AMD modified
Rozpětí: 1390 mm
Váha: 5400 g
Plocha křídla: 32 dm2
Vrtule: Aeronaut TF4000E
Motor: Scorpion HK4025/890 (2,7-2,9kW)
Elektronika: R6014FS, Sentilon HV100Amp
Serva: inolab 251bbmg, hxtronik 5kg, 7kg BBMG
Baterie: 9S 4000mAh/30C Turnigy
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Zatím pouze zalétnuto (08/2009). pokračování (snad i s videem) v sezoně 2010...
ještě něco k pohonu..
Dmychadlo je tovární rotor AeronautTF4000, zbytek vlastní výroba. Sací kanál je původní a je součástí laminátového trupu. Tento model je původně pro dmychadla kategorie Ramtec/Dynamax, které mají cca 13cm, takže pro 12cmTubofan dostatek vzduchu.. akorát tryska se nedá udělat více jak cca 96mm, takže to ztrácí stat. tah.. (někteří do toho nacpali i Wren54, JetCat60 nebo FS60). Dmychadlo je od konce sacího kanálu (od spojení bočních kanálů)cca 20cm, spojovací trubka je z tvrdšího durofolu, nahoře je použita druhá vrstva, poté horkým nožem vyříznuto okno 55x55 přo chldič reglu, který je tak vystavem vzduchu proudícímu do dmychadla.
Při těch cca 2,7-2,9kW to dá něco málo přes 5kilo tahu -se vstupním límcem na stojanu, v letadle cca 3,5-4kila max- na začáktu vybíjení, (je to i kvůli velkému zúžení na pouhých 94mm na výstupu - ideálně by to mělo být cca 102mm)
Průměrný odběr za letu je cca 35A, startovací špička cca 88A, čili doba letu 6min s nějakou malou rezervou..
Komentáře
..upraven popis. Lítat s ním momentálně nechodím, jelikož v zimě nelétám, zálet byl Zábřehu na asfaltu, na jaře chci začít lítat na klubové trávě (u Bohumína).
Pěkný éro!
Ahoj, chci se zeptat, jak máš provedené sání k dmychadlu. Máš-li vylaminovaný nasavací kanál, nebo tam máš jen ten límec na dmycadle uvnitř trupu. Plošný zatížení je docela normální tohle není Piper a turbínový stroje mají ještě víc. Já měl na Hornetu 125g/dm2 a chodil moc hezky.
Jo ještě kampak s tím chodíš lítat?
Ty brdo. S takovouto hmotnosti to bude mazec!
Krasa :) tomu rikam plosne zatizeni :D nebylo by video?