Motor je "Déčkový", laicky diesel. Ten šroub na hlavě slouží k seřízení kompresního poměru, ve válci je tzv. protipíst, jehož malým posouváním měníš kompresi. Tím se ladí chod motoru. Druhým ladícím prvkem je jehla karburátoru, která, jak už zde kolega psal, chybí. Pokud jí nenajdeš, bylo by možné to nahradit, asi bych zkusil jehlu i tryskou z MVVS 1,5D (byl podobné koncepce). Výrobce motoru pocházel z NDR (pro mladší ročníky - východní Němci). Zkus si sehnat někde ultrazvukovou čističku na brýle a tam motor dát. Postupně můžeš po uvolnění odmontovat jednotlivé díly a motor tak očistit. U pístu a ojnice si dej pozor, abys je namontoval ve stejné poloze. Je možné na dno pístu (nikoliv pracovní plochu) udělat lehkou rýhu pilníčkem, podobně ojnice. Při obrácené montáží bys motor nemusel rozchodit. Palivo není etyl s ricínem, ale petrolej s eterém a ricinem, blíže si najdi na RC Mánii, je k tomu vícero vláken. Protož tenkrát nebyl RC soupravy, létalo se volně, proto žádná kormidla. Když se podíváš na RC Revue do reedice plánků Modelář, najdeš tam několik letadel podobné kategorie (Citabria, Praga E-114M, Taylor F-2). Aby to neulétlo, dávala se malá nádrž, řádově kolem 5 - 15 ccm (podle velikosti motoru). Seřízení letu - stoupání např. v pravýcbn kruzích, kluz (po zástavě motoru) v levých, či obráceně. Tak držím palce při renovaci a napiš výsledek + foto.