TAKŽE DNES PROBĚHL VELMI ÚSPĚŠNÝ ZÁLET...Šel přímo z ruky nad obilím (pro jistotu) na půl plynu a bez záludností stoupal tak ve 20 st.úhlu.Všechny trimy na nule, jen VOP malinko nahoru, abych rovinku nemusel držet na kniplu.Na půl pl\nu zvládá výkrut, přemet (větší) souvrat.Letová rychlost odhadem do 30 km/h.Po přidání naplno má tendence vlivem reakč.momentu od motoru, točit se pomalu v podélné ose po levém křídle(FSK vrtule má dost velký průměr).Vše se dá ale zavčasu korigovat křidélky, popř.si pohrát s mixem-motor-křidélka(ale opatrně).v plném trysku zvládne tak 4 vertikální výkruty, kratince zavisí a pak ho přemůže kroutící moment znovu. a hurá k zemi.Těch cca 100Wattů motoru je znát, dá se létat razantně, maximálka je zhurba okolo 70 km/h.Kluz je úměrný ploše a točící se vrtuli navolno.Brzdu jsem zrušil, vrtule je lehká a okamžitě zasekne, takže vznikne točivý náraz setrvačnosti a éro, pokud je na minimálce, ochotně spadne po křídle.Bez brzdy je klouzavost tak 1:15.Zatím máme za sebou dva lety základní akrobacie na půl plynu, tudíž i lipolky 1000 mah 3s Zippybyly vlažné a po deseti mijn. v nich bylo ještě 3,7 na čl. Míň je nelétám.Mám je druhou sezonu a stále se dají nabít na 4,18 V na čl. Každopádně zkusím FSK vrtuli zkrátit o 20 mm na průměru. motoru se uleví, reglu taky a odpadne problém s krouťákem. Navíc bude motor i rychleji akcelerovat a ta maximálka nebude tak zbytečně velká, jednak to není visolet, ale malé a milé akrobaťátko. Není kumšt létat v krychli o straně 60 m, ovšem tam je to na víc než půl plynu, kvůli ostřejším otočkám a stoupáním. Jinak pro slabozraké, jako jsem já je malý prostor nutnost!!. Model je hůř čitelný pro svou malinkatost. No já jsem spokojen, zase zadařilo:::