P-51D Mustang
Parametry
Výrobce: ŠAD-model
Rozpětí: 1100 mm
Délka: 930 mm
Váha: 720 g
Vrtule: APC style 8x6-E
Motor: Turnigy 35-30B (1400kv, 350W)
Elektronika: přijímač Corona RP8D1, ESC Mystery 30A
Serva: 2x HXT900, 2x E-flite S75
Baterie: ZIPPY Flightmax 2200mAh 3S1P 20C
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Letadlo jsem objednal a během 10 dní mi dorazilo poštou. Bohužel krabice byla na 2 místech zlomená a je to vidět v místě před pilotema na křídle.:-(
Model jsem postavil tak, aby měl odendavací křídlo a zároveň byl dobrý přístup k bateriím. V místě nad křídlem se mi zdál trup příliš slabý (zvláště když jsem udělal odendavací kabinu) a tak jsem ho vystužil 1,5mm překliškou. Nyní je to pevné až až...;-)
Překryt kabiny je držen párem magnetů z HDD a to jsem trochu přehnal - drží to pevně, to ano, ale jde velmi špatně odendat.:-D
Dále pod motorem jsou 3 nasávací otvory, které přivádí vzduch k regulátoru. Teplý vzduch je odváděn "výfuky motoru" po stranách trupu.
Jinak ke stavbě nemám co dodat, nějaký čas mi zabrala, ale žádné záludnosti mě nečekali...:-)
update 1.7.2010
Model úspěšně zalétán, už byl ve vzduchu 4x. Jediný problém při záletu byl v reverzaci křidélek - jsem prostě kretén, že jsem si to nezkontroloval pořádně (nouze přistání se naštěstí povedlo bez rozbití).:-( Dále jsem musel motor vyosit více doprava.
Co se letových vlastností týče, tak letadlo je poslušné a lítá moc hezky. S profilem jaký má dovede létat velmi pomalu, s plným plynem naopak už docela slušně uhání.
S uvedenou motorizací má pohon výkon cca 340W a méně bych mu nedával - má sice výkonovou rezervu, ale ta není příliš veliká (čekal jsem větší). Doba letu dle stylu létání se pohybuje v rozmezí 10-15 minut. Nyní zkouším letové vlastnosti bez vrtulového kuželu...
Překryt kabiny je již na místě, fotky dodám časem.;-)
Komentáře
Doporučuji ti vteřinové lepidlo EVOTITE CA 460 v kombinaci s aktivátorem,je to čistá prácička
UHU Por je ok... kabiny lepim len nim :)
Chce to zastříknout aktivátorem, ale opravdu jenom přibodovat. Pak je samozřejmě možnost použít kontaktní lepidla, podle toho co je doma. UHU Por je asi nejlepší, protože je čirý.
vteřiňák právě ne, ten jak schne, tak potom okolí lepeného místa celé zmatní a zbělá:-(
nic jiného vhodného doma zatím nemám, ale určitě něco seženu;-)
>PS: modelu chybí překryt kabiny - laboruji nad vhodným lepidlem:-(
Lze přibodovat vteřiňákem.