Zlín Z-50LS
Parametry
Výrobce: ŠAD Model
Rozpětí: 1000 mm
Délka: 760 mm
Váha: 590 g
Plocha křídla: 20.25 dm2
Vrtule: APC-E 9x6
Motor: TowerPro-A2409-18 180W
Elektronika: Turnigy Plush 25A
Serva: 4x HXT 900
Baterie: Turnigy 3S 1500mAh
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Zakoupil jsem koncem dubna 2010 od pana Šplíchala Eco verzi a začal přemýšlet nad zbarvením modelu. Klasická stříbrná s červenou je na skutečném letadlu krásná, ale nakonec padla volba na verzi Severoafrického Mazda Aerobatic Teamu. Byla to moje první zkušenost s EPP a musím říct, že tento materiál má neskutečnou výdrž, ale to je jediná jeho dobrá vlastnost.
V křídlech jsou dva uhlíkové dráty průměr 2 mm, trup je vyztužen uhlíkovou pásovinou od motorové přepážky až k pilotovi. Zbarvení je děláno akrylátovým sprejem na auta.
Letadlo má nezáludné vlastnosti, zvládá základy akrobacie, ale je třeba jej pořád korigovat. Nožový let i přes maximální výchylku směrovky neumí. Se zmíněnou baterkou a motorem je to na 8 minut akrobacie. Motor má výkonu tak akorát, není to sice na nekonečné stoupání kolmo vzhůru, ale je to dostačující.
PRODÁNO
Komentáře
Krása! Už jsem si ho také objednal, zbarvení se opravdu moc povedlo!
BOSS8: dokážete poradit takhle na dálku kde je chyba? Těžiště je na střední hodnotě dle návodu, úhel náběhu výškovky vůči křídlu je na nule. Motor vyosen 2° dolu a 2° vpravo. Když Zlína otočím do nožáku, tak při plné výchylce směrovky stále letí k zemi a překlápí se na záda, takže je třeba ho držet křidélky. Chová se to stejně na pravé i levé straně.
Dávam 5. Inak ja mám presne také isté hodnotenie tohto éra. Tiež mám pocit, že to nožový let nezvládne ale ešte nie som tak vylietaný, aby som to skúšal. Môj je tu:
http://www.rcalbum.com/index.php?action=dtl&amode=&id=3110
Chyba bude někde jinde, ten můj uměl nožový let na půl výchylky
to sfarbenie sa mi paci, davam 4