Laguna V
Parametry
Výrobce: Kostka
Rozpětí: 3000 mm
Váha: 2361 g
Motor: SK3542/1200KV
Elektronika: Jeti MaxBec, MZK Octava
Serva: Mg-14 klapky, BMS-385DMAX kr, sm, v
Baterie: palubni 2x 2s1p 500mA, 3s1p 4000mA motor
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Letadlu se neda nic vytknout. Leta perfektne termiku, stabilni na nizkych rychlostech a pristani je radost. Cca pri 20letu jsem vymenil dosluhujici pohonnou baterii za novou ale zapomnel dobit prijimacove baterie a po 45 min. letu se zapichla do zeme. Trup zlomeny v polovine, spojky kridel vylomene a stred kridla vcetne nosniku napraskly. Elektronika prezila krome pohonne lipol ktera narazila do motoru.
Spodni balsovy potah nad spojkou odstranen ve velikosti 10x5cm az na polyst. jadro, prokapano purexem, dana uhlikova tkanina, zatizeno, dolepeno balsou a potazeno. Trup opraven a prestrikan. Kridlo neni jeste ve finalni graficke verzi, jeste nevim jak to doresim. Spodni strana kridel ma modro oranzove pruhy stridajici se co 15 cm zuzujici se k vingletum.
Jako palubni zdroj bylo pouzito 2x 2s1p 500mA lipol spojene paralelne pres Schottkyho diodu.
Od repase ma za sebou 5h letu bez naznaku opravy.
Komentáře
pozri moju http://www.rcalbum.com/index.php?action=dtl&id=4415
chcel som aj natocit nejake video a fotky z vonku, ale na zalete nobol cas, zatial tam dam asi len par foto z bytu
To ubosek: By sis také mohl udělat prezentaci své Laguny, ať se můžeme podívat. Jinak já sek ní nějak nemohu dostat. 4ekám na baterku z HC, která dorazí do konce tohoto nebo začátkem příštího týdne, pak už mohu navrhnout rozložení výbavy uvnitř trupu, kvůli vyvážení.
dnes som mal zalet, vahu mam u krizoveho ocasu 2260 g , lieta to super, daju sa robit utiahle zatacky, len pri pristati som jemnuko zavadil vyskovkou o vyzsiu travu a zlomill som ju, lebo je maximalne odlahcena.skoda ze tam nieje T
Trup je otevreny a vzduch proudi skrz trup, takze neni nutne nijak upravovat.
este jedna otazka, nejaky otvor na vyvod tepleho vzduchu si neriesil?
ja mam tazsi motor a aj baterku, budem tam mat 2x 2200 3s, takze bude celkom velka zataz hnet za motorom, primacovky budu mat 100 g, regulator 80 g. serva na ocase 2x10 g a skusal som to tak zhruba zostavit a vychadzalo to celkom ok, vsimol som si ze vahu naviac na ocase treba dovazit zhruba 3 krat tolko do cumaku, Som velmi zvedavy ako to vyjde nakoniec, maximalne rozmyslam jedno servo dat do taziska, ale neviem ci sa to oplatiti.. nepmylil si sa ze 10 g, to sa mi nezda vela a to by sa snat dalo dovazit taka vaha aj posunutim baterky nie? Som zvedavy este na tu vahu.
Vsechnu vybavu krome prijimace (ten je pod odtokovkou) a serv motyla (v tezisti) mam nacpano pred nabezkou a jeste jsem musel dat 10g olova. Doma to povazim a doplnim. Kazdopadne servo v krizi bude velice "zajimave" na dovazeni.
Prosim ta to je kolik hodne dovazovat? Ja mam s krizem ale este neni hotova
Jasne...je to 3s. Dvou clanek by to mozna i utalhl pri vhodne zvolenem motoru, ale bylo treba hoodne dovazit na cumak.
Ten 2s pro motor, to je sranda? Nerikej, ze tohle ero muze dvouclanek utahnout...