TRENÉR MODELA
Parametry
Výrobce: MODELA
Rozpětí: 1270 mm
Váha: 1900 g
Plocha křídla: 34.7 dm2
Vrtule: APC 12x6 E
Motor: TG 3542 1000 ot.
Elektronika: Corona DSSS
Serva: různá-ponejvíce Hoby King+Turnigy...
Baterie: LiPol 3 S 2200 mAh
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Toto éro jsem míval kdysi, někdy v létech 1980-1990...bývalo precizní na tehdejší dobu...vzpomněl jsem si na něho loni, když mě dcera přemluvila, abychme zase modelařili. Tak jsem zkusil dát inzerát "nostalgie" že koupím Trenéra a světe div se!!! On se našel kdesi v západních Čechách. No a toto je výsledek. Lítá zase precizně, hlavně na vyblbnutí. Na rozdíl od jiných modelářů se mě zastesklo po vůni rycínu a tak jsem ho předělal letos v létě na spalovák. Fotky sice nemám, ale to nevadí. Osadil jsem ho motorem P.H. z Jihlavy, 5,8ccm3...sice je nadbytek výkonu, ale můžu lítat asi 12 minut a nemusím se krčit někde s elektro okolo 5-6 minut. Více mě to nedovolilo...a celkem dost mě to štvalo...a to jsem musel udělat nový křídlo, mnohem štíhlejší, než původní. S původním křídlem byl takový odpor, že to vydrželo v "luftě" asi 4 minuty! Takže vše dobré, co jsem udělal, se osvědčilo a to velice. Jak říkám, polítání super! A děkuji tímto do západních Čech...Na posledním obrázku je původní TRENÉR tak jak sem našel kdesi poslední obrázek...zhynul někde u drůbežárny na čmelákovským letišti...budiž mu nehynoucí čest a sláva!
Komentáře
Taky jsem tento model měl. Našel jsem ho na půdě, ale také si našel nového majitele. Tak ať vám to lítá.
Milane, děkuji moc! Hlavně za to, že jsem omládl o 25 let...díky a Tobě aby to taky lítalo jako ten trenér...
Model jsem kdysi měl, a tak jsem stavebnici schovával jak vzácnou relikvii. Když se ale našel zájemce, nakonec jsem ho prodal, protože to vypadalo, že se k němu nedostanu. No musím konstatovat, že se dostal do dobrých rukou a jsem rád. Je to nádherná práce. Samozřejmě dávám za pět a přeji mnoho krásných startů a stejný počet měkkých přistání.
Velice pěkný. já ho mám také a vodím ho na MVVS 4,6. Křídlo mám, ale jiné konstrukce oproti originálu. Originál je polystyrenové jádro potážené dýhou, já jsem udělal konstruční s křidélky, ale využil jsem originál profil křídla. VOP mám také konstrukční. A proč jsem to udělal?? No sehnal jsem totiž jenom trup se směrovkou a roztrhaným plánkem... :-))
Táta ho má doma také v rozsypu v původní krabici s klasickým " hnědým laminátovím " trupem.