Parametry
Výrobce: Multiplex
Rozpětí: 1800 mm
Délka: 1130 mm
Váha: 860 g
Plocha křídla: 41.6 dm2
Vrtule: Aeronaut 10x6, trámec 57 mm
Motor: Turnigy 3632 1200KV
Elektronika: TURNIGY Sentry 40amp, TX Assan
Serva: VOP/SOP: BlueBird BMS-380MG, křídlo: 2x HS-55 2x HXT900
Baterie: ZIPPY 1800mAh 40C/5C
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Protože EG je moje "srdcovka", pořídil jsem z nostalgie PRO verzi...
Nejvíc letadel zničím při přepravě, proto je výškovka odnímatelná a plovoucí (triviální úpravou lze předělat na klasickou řídicí plochu).
Náběžná hrana křídla i spodní strana trupu je potažena papírem a přilakována (nitrolak) - podstatně se tak zvýšila odolnost proti poškrábání při přistání... Navíc toto řešení nevypadá vůbec hnusně, jak tomu je při použití lepicí pásky.
Křídla mají klapky a lze si tak "hrát" s jejím zakřivováním. Významný vliv změny zakřivení v termice jsem nepozoroval, ovšem na přistání nebo únik z termiky je to paráda ;-)
S uvedenou motorizací a akumulátorem lze létat 5 minut motorového času (minimálně 20 minut ve vzduchu), stoupavost je těsně na 12 m/s.
Na obrázku (grafu) je vidět jak stoupavost, tak proudový odběr. Bylo pořízeno při nulové termice, takže v posledním a předposledním klesání je vidět opadání modelu. Na EPP je to poměrně slušné...
Další foto v
albu picasa