Parametry
Výrobce: Reichard modelsport
Rozpětí: 1730 mm
Délka: 915 mm
Váha: 985 g
Plocha křídla: 21 dm2
Vrtule: Aeronaut 9x5
Motor: MVVS 2,0/1120
Elektronika: RX Assan, Turnigy Sentry 25A
Serva: HS-56HB, HS-55, HD-D65HB
Baterie: Turnigy 2200mAh 3S 25C
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Model jsem před časem pořídil za poměrně slušnou cenu včetně dvou párů křídel - model Kakadu a Surikata. Serva ovládání směrovky a výškovky v kabině byly použitelné pouze pro "nepřesné" termické létání s křídlem Surikata (reálné plošné zatížení je pak cca 35 g/dm^2). Vůle na směrovce byla značná (>2 mm) i po opakovaných pokusech o pevnější uchycení bowdenu procházejícího trupem.
Následovala kompletní rozborka trupu, vytvoření lože pro servo v kýlovce (původní nahrazeno přesnějším bez vůlí) a jeho přepákování karbonovým táhlem na výškovku. Vůle je nyní nezřetelná a v letu řízení citlivé a přesné.
Při této přestavbě jsem také zalaminoval některé škrábance a prasklinky trupu - převážně kolem kabiny.
Křídla Surikaty jsou citlivější na termiku - snáze se hledá, ovšem při nižších rychlostech, na hranici pádové, začíná být výrazně stranově nestabilní.
Křídla Kakadu mají výrazně větší pronikavost a na rychlosti i klouzavost. Velice příjemně se létá stylem "hotliner" včetně všech základních obratů (přemet, výkrut, překrut, let na zádech, tlačený přemet a zvrat).
Hmotnostní rozpočet:
Kakadu křídla - 2x 153g (servo HS-56HB)
Surikata křídla - 147g / 146g (servo HS-55)
VOP - 42g
ocelová spojka křídla - 45g
Vybavený trup (regulátor, 2x servo, vrtule, kužel, přijímač ASSAN, bez motoru) - 310g
Další
foto v albu Picasa
EDIT: Model nabízen k prodeji na
ModelBazaru