P-47 jsem měl postavenou již dříve a to v obou verzích ale na podzim jsem dělal voloviny nízko nad zemí a odneslo to křídlo a ocasní plochy proto jsem se rozhodl postavit novou a verzi Razorback upravit po asi 3 týdnech práce poprvé vzlétl ale letěl jsem asi 30 vteřin protože strašně foukalo a sněžilo nevím zdali se tomu dá říct zálet ale letěl pěkně a přistál přímo na námeť jako do peřiny.Prvotní dojem byl uspokojivý uvidím jak bude létat až bude přijatelné počasí, oba Thunderbolty jsem osadil novým motorem e-max GT2215/09 které modelům dávají dostatečný výkon oproti předchozím modelům jsem poupravil výrobu ocasních ploch které již nedělám z izolace pod plovoučky ale taktéž z xps bachl síla 1 cm nařezán odporovou pilou a zabroušen do profilu od oka,model je celý z xps Bachl natřen balakrylem a barvičkami revel kabina z pet lahve od cocacoly řízené funkce M,V,K.Vyobrazený stroj dle markingu pplk F.Gabresky 28 vítěztví, se základnou Boxted v Anglii léto 1944.
V březnu 2015 jsem dělal s thunderboltem hlouposti a poškodil ho bylo mi líto ho vyhodit tak jsem se pustil do jeho repase dostal novou spojku křídla a povrchovou úpravu invertoval jsem motor a dodělal maketu žaluzií , hvězdicového motoru a naznačil jsem paneláž s nýtováním.
Fotografie mých modelů v letu na
http://3505173.rajce.idnes.cz/