EPP A6M3 Zero EPA Combat
Parametry
Výrobce: Na inzerát ( LMK Odry ? )
Rozpětí: 820 mm
Délka: 670 mm
Váha: 334 g
Vrtule: GWS EP-9050 (9x5)
Motor: Turnigy 2627-1200
Elektronika: Regl. Turnigy Plush 25A, ASSAN X8R4
Serva: 2x Turnigy TG9e
Baterie: Rhino 1250 3S1 20C
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Ahoj,
model jsem koupil na netu, na Modelbazaru jako výřezy. Posílal mi to někdo z Oder. vše z EPP, bez bižuterie. Kabinka ze smršťovky na kopytě ...
Motor je na překližkové přepážce uvnitř trupu. Jsou tam chadící otvory ale motor se skoro nehřeje ... Je to mrňavý ale překvapivě silný a úsporný motor Turnigy 2627-1200 ( viz můj MIG-3 ). Tady jsem ho ale osadil vrtulí GWS 9050 (9x5). Ovládány jsou jen křidélka - jedním servem Turnigy TG9e a výškovka - tím samým servem. Regl jsem zvolil klasiku -Turnigy Plush 25A. A přijímač je ASSAN 4.kanál s jednou krátkou anténkou. Létám s ním do nevidím bez nejmenších známek rušení ...
Jinak model je ve verzi A6M3 s rovnými konci křídel. Kamufláž je podle schematu z netu. Kabina polepena reklamní folií. Barevné doplňky jsou dělané "tónovačkami Primalex"
Křídla jsou shora i zespoda vyztuženy 1,5mm uhlíkovými tyčkami ... panty jsou nedořízlé EPP přelepené páskou z lékárny Omnipor a přelakované matným lakem aby se neodlepovaly.
Model létá naprosto skvěle. Bez problémů 10-12 minut na plný plyn.
Jediné, co mě dost vadí je, že se letadlo dost špiní - je to jen původní chlupaté EPP obroušené do tvaru. Někdo mi teď radil přežehlit to, že se chloupky zatáhnou - tak někdy příště u dalšího modelu ...
mimochodem letadlo je určeno i pro EPA combat, jen je trup poněkud plošší než je v daném poměru povoleno a byl by tedy penalizován. Já ale nikdy soutěž neletěl ... koketuji se spalovacím ACES combatem a toto letadlo mám na odreagování a tak nějak na trénik ...
Komentáře
Hmmm... možná máš pravdu, ale např.regl, přijímač, aku, servo kabely, vše je pěkně ukryto ... holt ty silové kablíky od baterky a od motoru jsou mimo trup ... on zase tak extra silný není - 50mm, Vývody z motoru už vyšly ven. Navíc jsou docela tvrdé, žádný silikon. A kdo zná aku Rhino ví jak tlusté a neohebné silové přívody tam jsou. Ale především šlo o účelovou záležitost původně určenou na COMBAT. A tam je to normální že baterka je takto z boku, žádné složitosti se moc nedělají, často i regl není zapuštěný ale naplocho na povrchu ... rychlá opravitelnost, vyměnitelnost je důležitější ... Myslím že další moje projekty s opravdu prostorovým trupem - FW190 nebo třeba Mustang kde byly požadavky na vzhled vyšší a nejsou to primárně combaty - tam je to v pořádku ...
Mám dotaz - proč ses nesnažil aspoň trošku tu elektroinstalaci vyřešit nějak tak, ať to i z druhé strany vypadá rozumně? Takový kus epp, obrovská kabina - tam přece stačilo vyřešit jen výřez pro akumulátor a nemuselo to vypadat tak ledabyle. Pokud jsi jen pilot a nikoliv modelář, tak beru zpět a ať to lítá. ;-)
Původně byl Omnipor přilepený napřímo, bez jakéhokoliv lepení. Asi po 3 měsících, po několika přistáních do vlhké trávy, se začal odlepovat. Vzal jsem vodouředitelný matný lak, naředil ho trošku více do "vodova" a pásky štětečkem pěkně provlhčil. Od té doby naprosto perfektně drží. Myslím že je to na hmotnost lepší než kontaktním čirým Chemoprénem.
neboj, nie je to tragedia, tych 50b dozenies na sekoch!!! Inak pekný kombat. Ten omnipor lepis na priamo a drzi, alebo pred nalepenim použivas este kontaktne lepidlo?
Nebo na zakombateni s kamarady, tam nikdo nic penalizovat nebude :o)
Pěkné, čisté a účelné. Pro combat snad i škoda. Prostě takové "letadlo na zadní sedadlo" - model na vyblbnutí někde cestou z práce ...