HK-450
Parametry
Výrobce: HobbyKing
Průměr rotoru: 700 mm
Délka: 645 mm
Váha: 851 g
Motor: Scorpion HKII-2221-8 + 12z
Elektronika: YEP45A, Gyro Assan GA250
Serva: 3x HK939MG, 1x Power HD3688HB
Baterie: Pulse 3S 2250mAh 45C
Hodnocení
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce
Popis
Puvodne HK450MT s alu bocnicemi a plastovou hlavou. Postupem casu osazena kovova hlava ze 450PRO, taktez ocasni rotor, CF bocnice a vystridano nekolik motoru, regulatoru a serv. Nepresna HXT900 nahrazena velmi dobrymi PowerHD1810MG, nicmene po dvou rocich jedno z nich umrelo a proto sem vsechny nahradil levnymi HK939MG. Chtelo by to vymenit i ocasni servo PowerHD3688HB, protoze skoro po trech rocich uz ma svoje za sebou. Za dobu co ho mam jenom jeden pad na ruce, kdy sem prisel o skvele polosymetricke listy SpinBlades. Takze z nouze navrat k levnym uhlikum z HK.
Komentáře
Jen menší oprava,nejedná se o HK-450 GT PRO ale o HK-450 GT SE v2..tedy o starší verzy
Máš to fajně vyladěné, to se musí nechat, tak ať to lítá!
Pekne postupujes sledujem :)
Pokud jde o kabinu,koukni na mého maxira.Obyčejná samolepící tapeta nahřívaná fénem na vlasy a přizpůsobí se skoro všemu.Není to z mé hlavy ale funguje to.Byl to první pokus a je tam jen minimum faldíků.
jooo Nak.. není věc do které by se nepustil ale furt odolává spalováků ikdyž sem tam vypadal že by se přemluvit nechal :-D každopádn druhý vrťas asi poputuje ke mě tak uvidíme :-) proč já mám zrovna takového známého... :-) už se těším jak to poletí tobě, mě i nám oběma :-)
Tak potom si uz na 99percent uz v lufte :)
A ked vzlietnes nezabudni na nas a daj foto.
No prvne sem musel vyselektovat paky serv ktery v neutralu byly presne vodorovne, potom sem delkama tahel vyrovnal desku cykliky hezky vodorovne. Uhly serizeny mam, kdyz sem to roztocil asi na 25% tak sem se koukal a listy jdou v jedne rovine. Tak snad zaklad bych mel dobre :)
Jo Zdendo mechanicke veci to je moje :) to ja rad.
Parada davam za 5 mam hk-cko a pre zaciatocnika (v heli) neni nic lepsie v tejto cenovej kategorii.
A ak mozem poradit, tie listy sa opacne nedaju dat len ak by si ich dal proti smeru otacania a ty ich mas dobre aj chvost mas dobre.
A ak to poriadne nastavis tak to bude lietat velice stabilne.
Naku dávám za 5 a obdivuju Tvoji šíři záběru bádad a probádávat neprobádané...
Taky jsem jednou vyzkousel HK-cko a za ty penize je to docela dobra vec na trening.Kabinu doporucuji trochu naleptat nitroredidlem a barva pak bude drzet lepe.
Tak v tom pripade do ni jen prorezu vetraci otvory. S velkym vrtasem sem nikdy nelital :) takze provetrat ho muzu treba i silne pod zem :D ale kriz pro zacatecniky to jisti. Me bude stacit nejake hezke klidne litani, po hozene motyce 3D netouzim vubec. Maji ty origo listy vubec nejakou stranu, kterou patri nahoru? Koukal sem na ne, ale prijdou mi soumerne.
Taky ho mam, ale v celokovove verzi. Lita fakt suprove:-), nekdy je musime v petrovicich provetrat.
Jinak tato kabina de velice spatne barvit... nic na ni nedrzi