Album RC modelu
Seznam oblíbených modelů je prázdný – stiskněte pro přidání do oblíbených

Bydliště:Brandýs nad Orlicí

Letiště:Dvůr Králové n/L

Ukázat přátelům na Facebooku
Vložit model do oblíbených

Cessna 400

Parametry

Výrobce: FMS
Kategorie: Polomaketa
Materiál: EPP, EPS, Depron
Rozpětí: 1400 mm
Délka: 1020 mm
Váha: 1600 g
Plocha křídla: 22.2 dm2
Vrtule: 11x9 třílistá
Motor: AEOLIAN C35-36 KV1000 Brushless Outrunne
Elektronika: regulátor NO NAME 30A, TX/RX Turnigy 9X 9Ch
Serva: 4x No name 2x HXT 900
Baterie: Turnigy nano-tech 2650mah 3S 25~50C Lipo

Hodnocení

8.24
z 10 | 17 hlasů – kdo hodnotil
Ohodnotit →
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Hodnocení 1 - hrůza — 10 skvělá práce

Popis

Na modelu jsem dodělával 3. stupňové klapky, které dosti ulehčují starty a přistání. Hmotnost je o 260 g oproti doporučované hmotnosti vyšší. Může za to baterka 2650mah místo doporučované 2200mah a přidaná serva na klapky.
Řízení předního podvozku je nedomyšlené...mám ale objednané servo Corona 939MG Digital Metal Gear Servo 2.7kg/ 12.5g/ 0.13sec které dám přímo do motorového krytu hned k přídovému podvozku, aby byly vůle minimální.

Plánované úpravy:
- původní kola vyměním za větší
- dovyřeším zatáčení přídového podvozku
- Jen co příjde modul na osvětlení dodělám záblesková, poziční a přistávací světla

Cessna 400 ve vzduchu vypadá velmi věruhodně...Létá nezáludně, ale chce ji držet pořád v dostatečné rychlosti...Zatím mám veliké problémy s přistáváním, protože i s klapkami je minimálka poněkud velká- díky hmotnosti. A také nemám ještě pořádně vyřešenou přistávací plochu, takže trefit se na asfaltku o šíři cca. 3 a půl metru je někdy problém, protože cessna mi někdy docela odskakuje...


Letové video: http://www.youtube.com/watch?v=d-0C1uE8vC0

Aktualizováno 2.3.2011

-Původní směrovkové a podvozkové servo jsem nahradil kvalitnějším servem Corona 939MG Digital Metal Gear Servo 2.7kg/ 12.5g/ 0.13sec

-Původní ocelový drát o průměru 1mm k přídovému kolu od serva jsem nahradil ocelovým drátem o průměru 2mm+ jsem po celé délce nasunul hliníkovou trubičku o vnitřním průměru 2,1mm. Tím se vůle předního kola zmenšila na minimum. Snad to servo něco vydrží...

- Původní kola jsem nahradil koly kavan o průměru 56mm. ( už není problém startovat z travnaté plochy) bylo nutné trošičku upravit bačkory.Kola jsou vymezená podložkami + jsem dodal vložku, takže kola mají minimální vůle....

- Letadlo jsem vybavil tímto světelným systémem[url] http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8850[/url]
Použil jsem z něho 2x záblesková světla, 2xpřistávací světla, 2x poziční světla stejně jako to je u reálné cessny 400. Zatím je zapínání a vypínaní světel ovládáno skrytým vypínačem na letadle...Do budoucna bych chtěl zapínat a vypínat světla dálkově...

Momentálně jsem s letadlem plně spokojený.Dále mám v plánu vytisknout již připravené nové samolepky.Chtěl bych doplnit kabinu min. pilotem a cestujícím:)
A dodělat detaily jako např. stupačky atd...Navíc mám připravenou maketovější vrtuli...:)

Aktualizováno 12.6.2011

-Původní motor GC 2836-KV900 jsem nahradil 480W AEOLIAN C35-36 KV1000











Komentáře

Díky...foceno je to NIKONem D80. Ta druhá cessna 182 je známého ze Dvora Králové navíc fotografa těchto fotek:)
8.5.2011 16:09 Zbysa
Moc pěkný fotky .... čim je to focený ? Ta cessna je taky tvoje ?
Alba pro vaše modely
Navštivte také největší modelářské fórum RCMANIA.cz
© 2024 RCAlbum.cz - všechna práva vyhrazena
Jak přidat můj model | O serveru | Podmínky | Kontakt | Ikonka | Nápověda
Zpět na začátek